Skip to main content

GfK Türkiye’de üst düzey atama gerçekleşti.

GfK Türkiye ve İsrail’in Genel Müdürü Mete Uslukılınç oldu. Ocak ayı itibarıyla bu göreve atanan Mete Uslukılınç,  2013’ten bu yana GfK Türkiye Tüketici Tercihleri Genel Müdürü pozisyonunda çalıştı. Atamaya ilişkin GfK Türkiye’den aşağıdaki açıklama yapıldı:

“Dijitalleşmenin getirdiği dönüşüm ile birlikte global, bölgesel ve yerel organizasyon yapıları değişen GfK’da; Mete Uslukılınç, Türkiye ve İsrail‘den sorumlu Genel Müdür olarak atandı. GfK Türkiye çatısı altında Perakende Paneli ve Özel Araştırmalar olarak çalışmalarını sürdüren iki ayrı ekip, yeni organizasyon yapısında bir araya geldiler. Pazar İçgörüleri, Tüketici İçgörüleri, Pazarlama Etkinliği, Satış Etkinliği ve Medya Ölçümü iş birimleri ile GfK, müşterilerine katma değeri daha da yüksek analitik araştırma çözümleri sağlamaya devam edecek”

GfK Türkiye’de iki bölüm birleştirildi

Açıklamaya göre, Perakende Paneli ve Özel Araştırmalar bölümleri birleştirildi. Mete Uslukılınç bu iki ekibe liderlik edecek. 2000 yılında Orta Doğu Teknik Üniversitesi İşletme Bölümü’nden mezun olan Uslukılınç, çalışma hayatına Turkcell’de başladı. Uslukılınç daha sonra Petrol Ofisi’ne geçti. Kariyerinin 2003-2013 yılları arasındaki bölümünü Philips’in Türkiye ve Hollanda ofislerinde geçiren Uslukılınç, Eylül 2013’ten bu yana GfK Türkiye Tüketici Tercihleri Genel Müdürü görevini üstleniyordu.