Skip to main content

“FOX, yeni sezonda yayın hayatına başlayan yeni dizisi, Umuda Kelepçe Vurulmaz’ın lansmanında bir ilki gerçekleştirdi

Mindshare’in The Loop odasında oyuncular, yapım ekibi, FOX marketing ve medya ekibi, Mindshare, Somera ve Genart biraraya gelerek hem diziyi takip etti hem de gerçek zamanlı olarak kampanyayı yönetti.

The Loop, Mindshare’in günümüz medya dünyasındaki pazarlama yaklaşımları için geliştirdiği global, gerçek zamanlı bir teknoloji çözümü ve çalışma şekli. The Loop felsefesinin temelinde, verileri gerçek zamanlı olarak yansıtan yüksek teknoloji ürünü bir bilgisayar sistemi ve verilerin aktığı çok sayıda ekran, bu teknolojiyi besleyen data ve data sağlayıcılar, en önemlisi de bu datayı kullanan ekiplerin uyumundan oluşan yeni bir çalışma biçimi ve iş kültürü yer alıyor.

Kampanyada kullanılan dijital ve sosyal medyadaki tüm veriler gerçek zamanlı takip edildi. Dijital medya yatırımları optimize edilerek maksimum verim sağlandı. Eş zamanlı olarak sosyal medya konuşmaları takip edilerek dizi izleyicilerinin anlık duygularına göre oyuncularla birlikte içerik üretildi. Dizi öncesi Facebook’ta canlı yayın yapıldı. Böylece izleyicilerle oyuncular arasında bağ kuruldu. Ayrıca dizi esnasında izleyicilerin nabzına göre içerikler paylaşılarak konuşulma oranı artırıldı. Dizi içerisindeki sahnelerden hazırlanan içerikler ise konuşmalara paralel olarak yatırımla desteklendi. Diziyi online olarak izletmek için FOX canlı yayın sayfasına çeşitli kanallardan yönlendirme yapıldı. Rakip dizilerin konuşulmaları takip edilerek diziyi öne geçirecek aksiyonlar alındı.