Skip to main content

Reklam ve pazarlama dünyasının nabzını tutan Felis Ödülleri’ne başvurular başladı! Detaylar haberimizde…

25 yıllık pazarlama iletişimi dergisi MediaCat tarafından hayata geçirilen, reklam ve pazarlama dünyasının nabzını tutan Felis Ödülleri’ne 17 Temmuz’da başlayan başvurular, 15 Eylül tarihine kadar devam edecek.

Geçtiğimiz sene 14 bölüm olan Felis Ödülleri, reklam ve pazarlama dünyasındaki değişimin ışığında uzmanlık seviyelerini daha etkili analiz edebilmek için, 12’nci senesinde katılımcılarına 17 bölüm sunuyor. Önceki senelerde bir kategori olarak gördüğümüz Entegre Kampanyalar bu sene bir bölüm olarak karşımıza çıkıyor. Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik ile Verinin Yaratıcı Kullanımı ise eklenen diğer iki yeni bölüm.

Verinin Yaratıcı Kullanımı Bölümü’nde, fikirde ya da uygulamada verinin dokunuşuyla canlanan işlerin veriden çıkan içgörüyle çözülen problemleri, hikâyeleri ve markaların bu sayede tüketiciyle kurdukları bağ değerlendirilecek.

Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik Bölümü ise markalar için olmazsa olmaz hale gelen ve özellikle Milenyum Kuşağı’nın sektörü dönüştüren talepleriyle şekillenen “toplumu değiştirme, dünyada ayak izini bırakma, toplumsal fayda yaratma” değerlerine karşılık bulacak. Bu yeni bölümde daha iyi bir dünya için yola koyulan markaların kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetleri, kâr amacı gütmeyen kuruluşlar için yapılmış yaratıcı çalışmalar ve ortaya konan sonuçlar değerlendirilecek.

2016’da Felis’in en büyük yeniliklerinden biri, pazarı yeniden şekillendiren, tüketicinin tutum ve davranışlarını değiştiren ve pazarın normlarını belirleyen pazarlama stratejilerini değerlendiren Dönüştüren Pazarlama Etkisi Bölümü olmuştu. Bu anlamda bir ilk olan bölüm, bu yıl da Felis’in en önemli ayaklarından birini oluşturuyor.

Dönüştüren Pazarlama Etkisi Bölümü’nü bir kenarda tutarsak, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik, Markalı İçerik ve Eğlence ve Verinin Yaratıcı Kullanımı hem reklamverenin hem de ajansların başvurabileceği diğer bölümler.

Ödül Töreni

12 Ekim tarihinde kısa listelerin açıklanmasını takiben, 18 Ekim – 30 Ekim tarih aralığında beş ayrı günde gerçekleştirilecek 13 jüri değerlendirme toplantısının ardından ödüllerin sahipleri belirlenecek.

Başvuru süreci 15 Eylül tarihine kadar devam edecek olan Felis Ödülleri, bu yıl 7 – 8 Kasım tarihlerinde yapılacak ödül töreniyle sahiplerini bulacak. İnternet sitesinden başvuruların gerçekleştirileceği yarışmaya 5 Ekim 2016 – 15 Eylül 2017 tarihleri arasında gerçekleştirilmiş projeler katılabilecek.

Dönüştüren Pazarlama Etkisi Bölümü’nde ise 1 Haziran 2014 – 30 Mayıs 2017 tarihleri arasında hayata geçirilmiş çalışmalar başvurabilecek.

Detaylı bilgiye Felisodulleri.com adresinden ulaşabilirsiniz.

Kaynak: MediaCat