Facebook’tan mobil reklam yenilikleri

Facebook, işletmelerin insanlara daha iyi mobil reklam deneyimleri sunmasını sağlayacak iki yenilik açıkladı

REKLAM & PAZARLAMA
DigitalAge, 01.09.2016 - 09:26

Mobil reklamcılıkla ilgili en önemli konulardan birinin mobil sitelerin performansı olduğunu göz önünde bulunduran Facebook, işletmelerin insanlara daha iyi mobil reklam deneyimleri sunmasını sağlayacak iki yenilik açıkladı: reklamlar için ön belleğe alma özelliği ve reklam gösterimine dair güncellemeler.

Facebook, ön belleğe alma özelliği ile (yani reklamcıların sitelerinin insanlar tıklamadan önce yüklenmesi) mobil sitelerin yüklenme sürelerini azaltmayı ve Facebook’ta reklam görüntüleme deneyimini iyileştirmeyi hedefliyor. Bu özellik, aynı zamanda reklamların üzerine tıklandığında reklamverenlerin sayfalarının yüzde 20-30 daha hızlı yüklenmesini sağlayacak. Facebook, insanlara en iyi mobil deneyimini sunmak doğrultusunda kime, hangi reklamı göstereceğine karar verirken web sitelerinin açılış sayfalarının yüklenme hızı gibi unsurları da göz önünde bulunduracak.

BENZER HABERLER
YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free