Skip to main content

Facebook, reklamverenlerin insanlara daha iyi reklam deneyimleri sunmasını sağlayacak yeniliklerini duyurdu

Facebook, Şubat 2015’ten bu yana platformdaki aktif reklamverenlerin sayısının yüzde 25 arttığını ve şu anda 2,5 milyon adet reklamverenin Facebook’u insanlar ve işletmelerle iletişim kurmak için kullandığını açıkladı. Facebook bu doğrultuda reklamverenlerin mobile geçişine yardımcı olacak ve insanlara daha iyi reklam deneyimleri sunmasını sağlayacak yeniliklerini New York’ta gerçekleşen Advertising Week kapsamında duyurdu.

Facebook’un reklamverenlere sunduğu yeni özellikler arasında Target Rating Points (TRP) kullanarak video reklamları satın alma fırsatı, Facebook kampanyaları için Marka Bilinirliği Optimizasyonu çözümü, Instagram ve Facebook için mobil oylama özelliği ve Carousel formatında videolar bulunuyor.

Facebook Reklam Ürün Direktörü Graham Mudd, konuyla ilgili görüşlerini  “Artık mobil bir dünyada yaşıyoruz ve işletmeler de insanlara mobil cihazları üzerinden ulaşmak zorundalar. Pazarlamacıların, mobile kayışın sunduğu tüm avantajlardan yararlanabilmesi için yeni çözümlerimizi mobil odaklı bir şekilde tasarladık. Reklam birimlerimiz; hedefleme, optimizasyon ve ölçüm araçlarımız mobil öncelikli dünyada gerçek iş sonuçları elde etmek üzere tasarlandı.” sözleriyle ifade ediyor.