Total wordpress themes free

Facebook, Türkiye’den Nissan’ı örnek gösterdi

28.07.2016 - 08:51 DigitalAge

Facebook, artık globalde her ay 1,7 milyarın üzerinde ve her gün 1,1 milyarın üzerinde insanın Facebook’u kullandığını açıkladı

facebook reklam

Facebook, artık globalde her ay 1,7 milyarın üzerinde ve her gün 1,1 milyarın üzerinde insanın Facebook’u kullandığını açıkladı. Geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre Facebook’a mobil cihazlar üzerinden bağlananların sayısında günlük ortalama yüzde 22 artış elde edildi. 2016’nın ikinci çeyreğinde kişi başına Facebook, Instagram ve Messenger’da harcanan zaman çift haneli yüzdelerde artış gösterdi. Bunlara ek olarak, aylık 60 milyonun üzerinde işletme de Facebook Sayfaları aktif bir şekilde kullanıyor. Facebook’un açıklamalarına göre Instagram’ın aylık aktif kullanıcı sayısı 500 milyon, günlük aktif kullanıcı sayısı ise 300 milyon iken, Messenger’ın aylık aktif kullanıcı sayısı 1 milyarın üzerinde. WhatsApp de ayda 1 milyardan fazla insan tarafından kullanılıyor.

Facebook’un ileri düzey hedefleme çözümleri ve Potansiyel Müşteri Reklamlarından yararlanan Nissan Türkiye, bu kanal üzerinden Türkiye’de en çok satış yapan otomobil üreticisi oldu. Nissan Türkiye’nin reklamına tıklayan insanlar formun ilgili kısımlarının isim, soyadı, doğum tarihi gibi daha önce kendi istekleriyle Facebook’ta paylaştıkları bilgiler ile doldurulduğunu gördü. Doldurması kolay ve zaman almayan bu formlar otomatik olarak Nissan’ın müşteri ilişkileri yönetim sistemine iletildi. Böylece Facebook Potansiyel Müşteri Reklamları ile hedef kitlesinin yüze 80’ine ulaşan Nissan’ın tüm online satışlarının yüzde 21’i bu kanaldan geldi.

Total wordpress themes free

Total wordpress themes free