Facebook Nisan raporu

Socialbakers, Nisan ayı Türkiye sosyal medya raporunu yayınladı. Rapor; markaların, internet sitelerinin Türkiye Facebook sayfalarının takipçi sayıları gibi başlıklarda toplandı.  Socialbakers’ın yayınladığı Nisan ayı Türkiye sosyal medya raporunda, markaların Facebook sayfasındaki takipçi sayıları, internet sitelerinin takipçi sayılarının yanında Facebook markalarının engagement oranları, socially devoted Facebook markaları başlıkları yer alıyor.  Markaların Facebook sayfalarının takipçi sayılarına göre […]

Uncategorized
DigitalAge, 21.05.2013 - 09:13


























Socialbakers, Nisan ayı Türkiye sosyal medya raporunu yayınladı. Rapor; markaların, internet sitelerinin Türkiye Facebook sayfalarının takipçi sayıları gibi başlıklarda toplandı. 


Socialbakers’ın yayınladığı Nisan ayı Türkiye sosyal medya raporunda, markaların Facebook sayfasındaki takipçi sayıları, internet sitelerinin takipçi sayılarının yanında Facebook markalarının engagement oranları, socially devoted Facebook markaları başlıkları yer alıyor. 
Markaların Facebook sayfalarının takipçi sayılarına göre sıralamada Turkcell ilk sırada yer alıyor. İkinci olarak ise Avea gelirken; listenin üçüncü sırasında Volkswagen Türkiye sayfası yer alıyor. 
İnternet sitelerinin Facebook sayfalarını takip edenlerin sayılarına göre yapılan listede ilk sırada izlesene.com yer alırken; sonrasında sırasıyla NTV Spor, STARTV yer alıyor.
Engagement oranlamasına göre ise listenin başında ALTINBAŞ RAKI bulunurken; Letoonia Life, Hillside Beach Club listenin ilk üçünü tamamlamış durumda.
Facebook’ta Socially Devoted markaların sıralamasının ilk üçünde Turkcell, Samsung Türkiye ve Trendyol yer alıyor. 
Listeyi daha detaylı olarak incelemek isteyenleri şuraya alalım. 
YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free