Skip to main content

Facebook, kullanıcıların ilgi alanlarına göre kişiselleştirilmiş bir deneyim sunmak için yeni bir özellik test ediyor.

Popüler sosyal medya ağı Facebook, kullanıcılarına sunmak üzere yeni bir özellik ters ediyor.

Reuters’ın haberine göre, test aşamasındaki özellik sayesinde bireysel tercihler göz önüne alınarak, kullanıcılarla konularına göre kişiselleştirilmiş haber linkleri paylaşılacak.

Dünyanın en büyük sosyal medya ağı Facebook, “Featured Topic” adını vereceği bu özellikle, abonelerin platformda daha fazla vakit geçirmelerini sağlamayı amaçlıyor.

Reuters tarafından deneyimlenen yeni özellik, kullanıcıları birkaç cümlelik açıklayıcı içerik ve linkle bir fotoğraf veya hikâyeye yönlendirecek.

Özelliğin test aşamasında olduğu, daha kişiselleştirilmiş bir deneyim için çalışıldığı Facebook tarafından doğrulandı.