Skip to main content

Facebook, yayına aldığı slow motion reklamlarına durum güncellemelerinin perde arkasını yansıtıyor

Facebook, yeni durum güncellemelerinin nasıl paylaşıldığını anlatan 30 saniyelik yeni reklamlarını yayına aldı.

Slow-motion reklamlar, durum güncellemelerinin nasıl oluştuğu, paylaşıldığı, beğenildiği ve yorum yapıldığını gözler önüne seriyor.

Facebook, hayata geçirdiği kısa reklam filmleriyle kullanıcılara arkadaşları tarafından yapılan beğeniler ve yorumlarla hayat hikâyelerini anlatmada nasıl yardımcı olduğunu ortaya çıkarmayı amaçlıyor.

Haziran ayında başlayan reklam kampanyası 13 videodan oluşuyor. Yayına alınan reklamlardan bazıları şöyle:

Reklam filmlerinin tamamını izlemek için şuraya tıklamanız yeterli.

Kaynak: Facebook