Skip to main content

Facebook üç aylık dönemlerde yayımlanacak dergisiyle iş dünyasının liderlerine hitap edecek.

Facebook, basılı dergi işine girdi. Grow adındaki dergi İngiltere’de yayımlanmaya başladı. Üç aylık periyotlarda yayımlanacak derginin sloganı ise “İşinizi büyütün. Ağınızı büyütün. Fikrinizi büyütün” şeklinde belirlendi.

Facebook bu yayını, bir dergi olarak değil pazarlama faaliyetlerine katkıda bulunacak bir ürün şeklinde değerlendiriyor. Grow, sessiz şekilde bu ay başında yayına geçti ve pazarlama müşterilerine doğrudan gönderiliyor. Yayın ayrıca belirli havalimanları ve tren yollarının lounge’larında da meraklılarına ulaştırılıyor. Bu lounge’lar arasında British Airways’in Heathrow’daki 5. terminali de bulunuyor.

Grow şu an için sadece İngiltere’de yayımlanıyor

Facebook ayrıca yayın için Facebook üzerinde bir mikro-site tasarladı. Facebook bu sitede yaptığı açıklamada iş liderlerinin işlerinin başındayken uzun okumalar yapamadıklarını ve bu nedenle derginin basılı haline yayımladıklarını belirtiyor.

Grow’u şu an için Facebook Kuzey Avrupa Pazarlama Bölümü yönetiyor. Reklam bulunmayan derginin yayın yönetmeliğini Kate Maxwell üstleniyor. Maxwell, Conde Nast dergi grubunda farklı görevler üstlenmiş bir yayıncı.

Facebook, Grow için ayrı bir site oluşturacağını da açıkladı. Dergide içerik ayrıca LinkedIn ve Instagram’dan da paylaşılacak. Grow için Vanity Fair ile bir podcast serisi ve girişimcilere yönelik çalışan Founders Forum ile işbirliği yapılacağı da gelen haberler arasında.