Facebook canlı yayını markalar çok sevdi

Facebook canlı yayın özelliğini kullanan Outrunner, koşuseverlerin ilgisini çekti

SOSYAL AĞLAR
DigitalAge, 26.06.2016 - 16:06

Profesyonel koşu ürünlerini, koşucular ile buluşturan Outrunner da Facebook canlı yayın özelliğini kullanan markalar arasında yerini aldı. 3 Haziran Cuma günü gerçekleştirilen canlı yayın, koşuseverlerin büyük ilgisini çekti. Yarım saat süren canlı yayın sırasında Outrunner Kurucusu, atlet ve Ironman Selçuk Çağlar, koşuya başlamak isteyenlerin sorularını cevaplarken bir yandan da deneyimlerini paylaştı.


Karşılıklı etkileşim halinde gerçekleşen canlı yayından oldukça memnun kalan kullanıcılar, bu yayınların düzenli aralıklarla yapılmasını istediklerini belirttiler. 360+Media tarafından, Outrunner Ortaköy mağazasında gerçekleştirilen canlı yayın 30 bin kişiye erişti ve yayın toplamda 10 bin tekil kullanıcı tarafından izlendi. Yayın sonrasında da gelen sorulara cevap vermeye devam eden Selçuk Çağlar, kullanıcılar ile etkileşimin artarak devam etmesini sağladı.

BENZER HABERLER
YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free