Dijital reklam harcamaları

IAB Türkiye 2012 dijital reklam yatırımları raporunun verileri infografik tasarımda yerini aldı.  Geçtiğimiz hafta yer verdiğimiz IAB’nin (Interactive Advertising Bureau) Türkiye merkezi  IAB Türkiye’nin 2012 dijital reklam yatırımları raporu infografikle buluştu. IAB Türkiye Dijital Reklam Harcamaları (AdEx-2012) raporu’na göre;  Display, arama raporu, mobil reklam, ilan sayfaları, e.posta, oyun içi reklam gibi uygulamalardan oluşan internet reklam […]

İŞ DÜNYASI
DigitalAge, 28.03.2013 - 09:42

IAB Türkiye 2012 dijital reklam yatırımları raporunun verileri infografik tasarımda yerini aldı. 

Geçtiğimiz hafta yer verdiğimiz IAB’nin (Interactive Advertising Bureau) Türkiye merkezi  IAB Türkiye’nin 2012 dijital reklam yatırımları raporu infografikle buluştu.
IAB Türkiye Dijital Reklam Harcamaları (AdEx-2012) raporu’na göre; 
Display, arama raporu, mobil reklam, ilan sayfaları, e.posta, oyun içi reklam gibi uygulamalardan oluşan internet reklam yatırımları toplamı; 943 milyon TL,
Gösterim/tıklanma bazlı reklam, video, sponsorluk ve gelir paylaşımlı reklam yatırımlarından oluşan ‘Display Reklam Yatırımları’; 374 milyon TL,
Ücretli sıralama, arama motoru görüntülü reklam ağından oluşan ‘Arama Motoru Reklam Yatırımları’; 448 milyon TL,
Mobil gösterim ve mobil opt-in SMS/MMS’den oluşan ‘Mobil Reklam Yatırımları’ 36 milyon TL, 
İlan Sayfaları Reklam Yatırımları 76 milyon TL olurken, E.posta ve Oyun İçi Reklam Yatırımları toplamı 9 milyon TL olarak gerçekleşti.

YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free