Skip to main content

‘Mixx Awards Türkiye 2012’ yarışmasına toplam 433 başvuru yapıldı Dijital pazarlama iletişimi sektörünün en iyilerinin belirleneceği ‘Mixx Awards Türkiye 2012’ yarışmasının ödül törenine çok kısa bir süre kaldı. Yarışmanın reklam,…




























‘Mixx Awards Türkiye 2012’ yarışmasına toplam 433 başvuru yapıldı
Dijital pazarlama iletişimi sektörünün en iyilerinin belirleneceği ‘Mixx Awards Türkiye 2012’ yarışmasının ödül törenine çok kısa bir süre kaldı. Yarışmanın reklam, pazarlama ve iletişim dünyasının seçkin isimlerinden oluşan jürisi, törene sayılı günler kala, büyük bir titizlikle başvuruları değerlendirdi.
‘Mixx Awards’a geçtiğimiz yıl 336 başvuru yapılırken, bu yıl 70 ajanstan toplam 433 başvuru oldu. Jürinin ön elemesinden geçen 433 projeden 210’u ana değerlendirmeye girmeye hak kazandı. İki tam gün süren değerlendirme sonucunda dijital reklamların en iyileri belli oldu. Dereceye girenler, 13 Şubat 2013’te Koç Müzesi’nde gerçekleşecek olan ödül töreninde açıklanacak.

Jüri Başkanı Ahmet Pura değerlendirme sürecinin verimli tartışmalarla geçtiğini, sektördeki farklı tarafları temsil eden jürinin, bu sayede her bir başvuruyu reklamveren, ajans ve yayıncı bakış açısıyla değerlendirebildiğini belirtti. 
Mixx Awards, ‘Tekil’ ve ‘Kampanya’ başlıkları altında 27 kategoride başvuru alıyor. Her kategoride ‘Altın’, ‘Gümüş’ ve ‘Bronz’ Mixx ödülü veriliyor. Çoklu interaktif taktikleri bir arada başarıyla kullanan reklamlarla birlikte mobil, arama motoru gibi yükselişe geçmiş yöntemleri, gelişkin ve yenilikçi bir biçimde kullanan çalışmalar da ödül kazanabiliyor. Ödülü ajans ve reklamveren birlikte alıyor.
Detaylı bilgiye buradan ulaşılabilir.