Skip to main content

Strateji oluşturmaktan uygulama ve ölçümlemeye, dijital pazarlama ile ilgili bilmeniz gereken her şey ve daha fazlası ünlü yerli ve yabancı uzmanlar aracılığıyla Digital Marketing Communication Sertifika Programı’nda.

Dijital mecralardaki gelişimin insanların iletişim yöntemlerinden eğlence ve sosyalleşme anlayışına, kendini ifade etme tarzından örgütlenme şekline kadar birçok özelliğini değişime uğrattığını bu yüzden de onu anlamaya ve ona bir şeyler sunmaya çalışan pazarlama anlayışı ile mekanizmalarının da değişime ayak uydurmak zorunda kaldığına dikkat çeken Dijital Pazarlama İletişimi Program Koordinatörü Doç. Dr. Kaan Varnalı, “Dijital pazarlamanın geldiği noktanın tüm yönleriyle anlaşılması, farklı araçlarının hangi amaçlarla kullanılabileceğinin belirlenmesi, hangi yönetimsel ve stratejik yaklaşımların bu kanalda daha iyi sonuçlar doğurduğunun fark edilmesi ve yeni nesil tüketicinin doğasına aşinalık kazanılması günümüzde pazarlama iletişiminde başarılı olmanın ön şartı. Biz bu programda başta pazarlama, halkla ilişkiler, etkinlik yönetimi ve perakende sektörü profesyonelleri olmak üzere markasıyla dijital arenada daha etkin bir şekilde rekabet edebilmek isteyen herkesin dijital yetkinliğinin artırılmasına odaklanıyoruz.” ifadesini kullandı.

dijital pazarlama

Sadece gençlerin değil, eğitimi ve kariyer gelişimi sırasında dijital mecraların gelişiminden kaynaklı değişimden uzak kalmış herkesin bu mecrayı ve bu mecranın pazarlama ile ilişkisini anlamasının kendilerine büyük avantaj oluşturacağına dikkat çeken Kaan Varnalı, programın katılımcılara sunduklarıyla ilgili şu bilgileri verdi:

Dijital Pazarlama İletişimi Sertifika Programı, strateji, ikna, yaratıcılık, oyunlaştırma ve hikaye anlatımı gibi mecralar üstü konulardan, SEM, mobil pazarlama, içerik pazarlaması, viral pazarlama, sosyal ticaret, bilişim hukuku ve kullanıcı deneyimi tasarımı gibi dijitale özgü dikey uzmanlık konularına kadar geniş bir yelpaze sunuyor.”

Program, markasıyla dijital arenada daha etkin bir şekilde rekabet edebilmek isteyen herkesin dijital yetkinliğinin artırılmasına odaklanıyor.

Dijital kanalların birbiriyle daha entegre olduğu bir döneme girildiğini de hatırlatan Varnalı, bu programın dijital mecranın tüm öğelerine dokunduğunu, hem kavramsal zeminin tartışılması hem de güncel vakaların incelenmesi üzerinden kritik başarı faktörlerini tespit edilmesini sağladığını vurgulayan Kaan Varnalı, “Bu özellikleri ile Dijital Pazarlama İletişimi Sertifika Programımız katılımcılarına çok kapsamlı öğrenim çıktıları sunuyor” şeklinde konuştu.

Güncel ve zengin içerik, güçlü bir akademik kadro

Programın çatısını oluştururken dünyadaki önemli iletişim okullarının müfredatlarını, dünyadaki güncel sektörel tartışma konularını ve yine güncel dijital kampanyaları incelediklerini aktaran Dijital Pazarlama İletişimi Program Koordinatörü Kaan Varnalı, şöyle devam etti: “Sektörde bu alanda işe alım yapacak olan firmaların adaylarda hangi konularda uzmanlık aradığı ve güncel projelerde ne tür becerilerin arandığı gibi konularda kapsamlı bir arama çalışması yaptıktan sonra dersleri belirledik. Yine bu konularda yol gösterici yayınları bulunan veya danışmanlık tecrübesi olan akademisyenleri ve bu konularda başarılar elde etmiş vakaları ortaya koyan tecrübeli profesyonelleri de programımıza dahil ettik. Bilgi Eğitim’in akademik zenginliği ve MediaCat’in geniş sektörel ilişkileri özellikle kadro konusunda farklılaşmamızı sağlıyor.”

Kaan Varnalı, her programda edinilen tecrübe ve geri bildirimlerden faydalanarak, dünyadaki trendleri takip ederek ve müfredatlarını, kadrolarını geliştirerek dijital pazarlama sektörünün ihtiyaçlarına odaklanan yeni programlar açmaya devam edeceklerini de sözlerine ekledi.

Dijital Pazarlamada Kazandıran Stratejiler için Sertifika Programı’nda yüzde 20 indirim için son 2 gün.

Program görseli üzerine tıklayarak daha büyük versiyonuna ulaşabilirsiniz.

Fotoğraf: tmlcreative.com