Skip to main content

“Dijital Muhabbet” isimli yepyeni bir programla karşınızdayız. Dijital dünyanın sıcak başlıklarını tartıştığımız programın ilk bölümü: Sosyal Linç

Digital Age YouTube kanalında “Dijital Muhabbet” ismiyle yepyeni bir programa başlıyoruz. Dijital dünyanın sıcak başlıklarını konunun uzman isimleri ile enine boyuna rahat bir sohbet ortamında tartışacağımız programın ilk bölümünde sosyal linç konusunu masaya yatırdık. Önümüzdeki programlar da bizimle birlikte olacak dijital yayıncılık konusunda deneyimli isimler Timur Akkurt ve Ekin Kollama ile araştırma sektörünün önemli firmalarından ZENNA Kurumsal Marka Yönetimi Araştırmaları ve Danışmanlığı Şirketi Kurucusu Nuran Aksu’nun yanı sıra ilk bölümün diğer konukları bilişim hukuku konusunda Türkiye’nin en deneyimli isimlerinden Gökhan Ahi ve dijital pazarlama alanında markalara eğitim ve danışmanlıklar veren Hasan Başusta oldu.

“Sosyal linçten ne anlamalıyız?”, ”Sosyal linç meselesinde etkin olan mecralar hangileri?”, “Sosyal medya üzerinden markalara ve kişilere yapılan saldırıların temelinde yatan sebepler neler?”, “Markalar ve kişiler sosyal lince maruz kaldıklarında haklarını nasıl aramalılar?” gibi sorulara yanıt aradığımız Dijital Muhabbet’in ilk ve aslında deneme bölümüyle karşınızdayız..