Skip to main content

Dijital yayıncılık platformu Digiturk, üyelerinin mobil cihazlar ve internet üzerinden üye oldukları yayınlara sınırsız ve kesintisiz erişimini sağlamak üzere geliştirdiği ‘Dilediğin Zaman Dilediğin Yerde’ hizmetini, 1 Mart’ta Kuruçeşme Suada’da düzenlenen…




























Dijital yayıncılık platformu Digiturk, üyelerinin mobil cihazlar ve internet üzerinden üye oldukları yayınlara sınırsız ve kesintisiz erişimini sağlamak üzere geliştirdiği ‘Dilediğin Zaman Dilediğin Yerde’ hizmetini, 1 Mart’ta Kuruçeşme Suada’da düzenlenen basın toplantısı ile tanıttı.

Digiturk, hızla gelişen teknolojilerin ve mobilitenin, izleme alışkanlıklarının değiştirmesiyle ortaya çıkan ‘yeni izleyici’ profilinin ihtiyaçlarını daha iyi karşılamak üzere yeni bir televizyonculuk dönemine adım atıyor.
Digiturk Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Çağrı Dönmez, Digiturk üyelerinin gelişen teknolojinin sağladığı eşsiz televizyon izleme ayrıcalığıyla buluşması için ‘Dilediğin Zaman Dilediğin Yerde’ hizmetini sunmaya başladıklarını belirterek 70 milyon TL’lik bir teknolojik yatırımla, bir üyelikle dört ekran dönemini başlattıklarını ifade etti. 

‘Dilediğin Zaman, Dilediğin Yerde’ ile Digiturk müşterileri, akıllı telefon, bilgisayar ve tabletlerinden dizileri, filmleri ve tüm Digiturk içeriklerini abone oldukları paket fiyatı üzerinden ek bir ücret ödemeden izleyebilecek. 
‘Dilediğin Zaman Dilediğin Yerde’ kampanyasının reklam yüzü ise Nil Karaibrahimgil oldu.