Digital Age Yaratıcılık Ödülleri’ne az kala

‘Dijital iş ve kültür dergisi’ Digital Age’in bu yıl üçüncüsünü gerçekleştireceği Digital Age Yaratıcılık Ödülleri dijital mecralarda uygulanmış en yaratıcı pazarlama, reklam ve iş fikirlerini ödüllendirmeyi amaçlıyor. İnsanların hayatlarının gittikçe daha büyük bir bölümünü online yaşadıkları, markaların ise hedef kitleleriyle interaktif bir ilişki kurmak üzere dijital dünyada giderek daha fazla boy gösterdikleri gerçeğinden yola çıkan […]

Uncategorized
DigitalAge, 23.10.2012 - 16:39
‘Dijital iş ve kültür dergisi’ Digital Age’in bu yıl üçüncüsünü gerçekleştireceği Digital Age Yaratıcılık Ödülleri dijital mecralarda uygulanmış en yaratıcı pazarlama, reklam ve iş fikirlerini ödüllendirmeyi amaçlıyor.
İnsanların hayatlarının gittikçe daha büyük bir bölümünü online yaşadıkları, markaların ise hedef kitleleriyle interaktif bir ilişki kurmak üzere dijital dünyada giderek daha fazla boy gösterdikleri gerçeğinden yola çıkan Digital Age Yaratıcılık Ödülleri’ne; 1 Temmuz 2011 ile 30 Ağustos 2012 tarihleri arasında ilk kez yayınlanmış ya da uygulanmış olan özgün fikirlere sahip çalışmalar katıldı.





Jüri 1 Kasım’da toplanıyor
Digital Age ön jürisinin yapmaya devam ettiği değerlendirme sonucunda kısa listeye kalan projeler 30 Ekim’de belirlenecek. 1 Kasım’da toplanacak Digital Age jürisi kısa listeyi değerlendirerek kategori birincilerini seçecek.
Digital Age Jüri üyeleri; 41?29! Ajans Başkanı Alemşah Öztürk, Rabarba Kreatif Direktörü Ali Musa Paça, Mobilera Ajans Başkanı Arda Kertmelioğlu, Unilever Türkiye, Orta Asya, İsrail, İran Medya Direktörü Aslı Günaydın, Plasenta Ajans Kurucu Ortağı Cem Batu, Alafortanfoni Ajans Başkanı Demir Çilingir, TTNET Dijital Medya ve Satınalma Kıdemli Direktörü Feridun Alkan, Pfizer Bölge Digital Pazarlama Müdürü Gökhan Salmanoğlu, Tribal DDB Yaratıcı Yönetmen İrem Erman, Mindshare Dijital Bölüm Başkanı Meltem Moral, Eggrobot Ajans Başkanı Neva Kip, Ford İnteraktif Pazarlama Uzmanı Okay Yalçınkaya, Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanlığı Kurumsal İletişim Başkanı Kemal İlter, Sesli Harfler Ajans Başkanı Özgür Karaçak, Frito Lay Gençlik Kategorisi ve Dijital Pazarlama Müdürü Pınar Gülek Şengün, Medyanet Genel Müdürü Rima Erdemir, Denizbank Reklam Müdürü Seçil Köksal Aykanat, Brisa Lassa Marka Uzmanı Yavuz Çingitaş, Coca-Cola Company İnteraktif Pazarlama Müdürü Yüce Zerey ve Aegis Media Dijital Bölüm Başkanı Zafer Özçelik’ten oluşuyor.
Ana Sponsorluğunu TTNET’in, Dijital İletişim Sponsorluğunu ise MedyaNet’in üstlendiği yarışmanın birincileri, 19 Kasım’da Çırağan Palace Kempinski’de gerçekleştirilecek ödül gecesi ile sahiplerini bulacak.

YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free