Digital Age, ‘Türkiye’nin sosyal TV profili’ni tanımlamaya çalışıyor

Digital Age dergisinde bu ay kapak konusu olarak ‘Türkiye’nin sosyal TV profili’ni ele alıyoruz

Uncategorized
DigitalAge, 03.07.2014 - 10:16

Geleneksel yayında söz sahibi olmayan izleyici grubundan farklılaşan yeni profil ‘dijital tüketiciler’; televizyonu, internetin ve sosyal ağların gücüyle engagement oluşturulabilen bir mecraya dönüştürüyor. ‘Sosyal TV’ adı verilen bu yeni platformun izleyicisi akıllı cihazıyla televizyon karşısına geçiyor; yayında olan programlar hakkında paylaşımlarda bulunuyor.

Teknik yetersizliklerden bürokratik kısıtlamalara kadar birçok faktörden dolayı henüz bir mecraya dönüşemeyen sosyal TV konusunu uzman katılımcılarla Digitable’da konuştuk.

Sosyal medyanın TV içeriklerini şekillendirmedeki etkisi, hashtag’lerin programlara katkısı, sosyal TV ekosistemindeki yetersizlikler, TV kanallarının sosyal TV’ye yaklaşımı gibi birçok başlığın tartışma konusu olduğu ‘Türkiye’nin sosyal TV profili’ni derginin sayfalarında bulabilirsiniz.

Geçtiğimiz yıl sunduğumuz ‘App Guide Türkiye’ ekini mobil dünyadan güncel haberler, en çok indirilen uygulamalar, markaların mobil varlıkları gibi başlıklarla güncelleyerek; yeni sayımızla birlikte veriyoruz.

Dergide öne çıkan diğer konular

  • Araç içi bilgi-eğlence sistemleri
  • Dijital çağda şubesiz bankacılık
  • İşiniz için kurumsal çözümler
  • Yeni nesil kiosklar
  • Nokia Türkiye CEO’su ve Markafoni CEO’su röportajları
YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free