Skip to main content

Digital Age Temmuz sayısı, AppGuide ve İnfografik 2016 ekleriyle birlikte raflarda…

Bugün programatik reklamlar dünyada ve elbette Türkiye’de de dijital reklam yatırımlarının hızlı artışı ile medya satın alımının vazgeçilmez bileşenlerinden biri olarak hayatımızda.  eMarketer verilerine göre, 2013 yılında tüm dünyada yapılan programatik reklam harcamaları 22 milyar dolar iken 2016’ya geldiğimizde bu rakamın 45 milyar dolara ulaşacağı öngörülüyor. 2018 için beklenen rakam 69 milyar dolar seviyesinde. IAB verilerine göre Türkiye’de 2015 yılı programatik harcamaları 78,5 milyon TL.

DA_Temmuz 2016 Cover

Peki, sürekli büyüyen bu ilginin nedenleri ne? Aslında cevapları son derece basit: Daha gelişmiş̧ bir hedefleme, gerçek zamanlı hareket, kişiye özel reklam, etkili kampanya ölçümü, daha değerli reklam alımı gibi. Bu noktada hem reklamveren hem de yayıncı için böylesine artıları olan bu yapı geleneksel dünyada nasıl iş yapar sorusu eminim hepinizin aklına geliyordu. Dijitalin yükselişi ile veri hedeflemeleri bakımından reklamverenin günden güne bilinçlenmesi, TV içeriğin giderek daha fazla online kanallar üzerinden tüketimi, her geçen gün artan akıllı TV penetrasyonu ve tabii ki son yıllarda markaların TV’de yaşadıkları kuşaklardan atılma krizleri üst üste gelince çok değil birkaç yıl önce display’in derdine derman olan programatik acaba TV satın almalarını da baştan yaratır mı? Hadi diyelim yaratsın, tüm mecralardan daha konvansiyonel iç dinamikleri olan TV ekosistemi programatik bir yapıya ne kadar hazır? Tüm bu sorulara yanıt aramak adına biz de bu ay kapak dosyamız için Türkiye programatik ekosisteminin en önemli oyuncuları ile bir araya geldik ve  programatiğin Türkiye ve dünyadaki son durumunda TV ve açıkhavada programatik reklamın sektöre getireceği artı ve eksilere kadar programatik hakkında merak edilen her şeyi masaya yatırdık.

AppGuide 2016 ve İnfografik 2016 ekleri Temmuz sayısında derginizle birlikte sizleri bekliyor…

AppGuide 2016_Cover Infografik 2016_Cover

 

 

 

 

 

 

 

 

Bu ayın öne çıkan diğer konuları ise şöyle;
Temmuz ayında dergide yine birçok önemli dosya ve söyleşiler sizi bekliyor olacak. Altın Örümcek’in kazananları, dijitalde tatil planları, Fintech’in bankalar için tehdit oluşturup oluşturmadığına dair tüm detaylar bu ay Digital Age’de sizleri bekliyor…