Skip to main content

Dijital pazarlama dünyasının gündemini belirleyen Digital Age Summit bu yıl dokuzuncu kez gerçekleşecek. “Think Logical Act Digital” temasıyla 12-13 Mayıs tarihlerinde Raffles Otel’de yapılacak DigitalAge Summit’te Content, Big Data, Design, Mobile gibi pek çok konu tüm yönleriyle tartışılacak

Bu yıl dokuzuncusu gerçekleşecek Digital Age Summit 2015’in ana teması “Think Logical Act Digital”. 12-13 Mayıs tarihlerinde gerçekleşecek etkinlikte Big Data’dan Content’e, Design’dan Mobil Teknolojilere kadar pek çok konu dünya çapında uzmanlar tarafından tartışmaya açılacak.

Digital Age Summit’in konuşmacılarından bazıları şöyle: Digital Storytelling konusunda dünyanın en başarılı isimlerinden Tom Fishburne. Dijital iletişim çözümlerinin tüm dünyada bir numaralı ajansı Poke London Başkanı Nicolas Roope. 2014’e damgasını vuran ve dünyada çok konuşulan “The Autocomplete Truth” kampanyasının yaratıcısı Memac Ogilvy Dubai Yaratıcı Direktörü Ramzi Moutran. Big data konusunun önde gelen isimlerinden İsrail siber güvenlik endüstrisinin anahtar ismi Keren Elazari. Louis Vuitton, Apple, Nike gibi ünlü markalar için projeler yürüten, son dönemde giyilebilir teknolojiler konusunda adından söz ettiren tasarımcı Borre Akkersdijk. Geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yıl da Digital Age Summit’in moderatörlüğünü Serdar Kuzuloğlu üstlenecek.

Pek çok markanın dijital deneyimlerini taşıyacağı iki günlük etkinlikte Tom Fisburn keynote konuşmasının yanı sıra ‘Digital Storytelling’ konusunda sınırlı sayıdaki katılımcıyla bir workshop yapacak. Pek çok ünlü konuşmacı ise gelecek ay açıklanacak.