Skip to main content

Digital Age Ekim sayısı kapak konusunda ‘dijital doğanlara teknoloji’başlığı ile bugünün çocuklarının teknoloji tüketimini ele alıyor. Ayrıca bu ay ‘Digital360’ eki dergiyle birlikte sizlerle.   Teknolojinin gelişmesi, telefon, bilgisayar, tablet…


Digital Age Ekim sayısı kapak konusunda ‘dijital doğanlara teknoloji’başlığı ile bugünün çocuklarının teknoloji tüketimini ele alıyor. Ayrıca bu ay ‘Digital360’ eki dergiyle birlikte sizlerle.
 
Teknolojinin gelişmesi, telefon, bilgisayar, tablet gibi cihazların fiyatlarının daha uygun hale gelmesi ve gerek tasarım gerek fonksiyon olarak daha kullanışlı olması ile çocuklar bugün teknoloji ile eskiye göre daha haşır neşir. Teknoloji tüketimi sadece çocuklar için değil, hepimiz için değişim gösteriyor. İnternetsiz bir dünyayı bilmeyen yeni nesil elbette bu konuda farklılıklar gösteriyor. ‘Dijital doğanlar’, ‘Y kuşağı’, ‘dijital yerliler’ ya da ‘net kuşağı’ olarak adlandırılan kuşak, istediği bilginin birincil kaynağı olarak İnterneti görüyor. Üstelik İnterneti sadece bir araç olarak değil, bir yaşam alanı olarak da benimsiyor. Teknolojinin çocuklar açısından giderek önem kazandığı bugünlerde Digital Age, cihazlardan uygulamalara pek çok farklı alanda bugünün ‘dijital doğan çocukları’ için sunulan teknolojileri ve sektörün birbirinden değerli isimlerinin görüşlerini sayfalarına taşıyor.
 
Digital 360 eki Ekim sayısıyla birlikte..
 
Bu ay hem Digital Age hem MediaCat ile birlikte verilecek olan Digital360 ekinde Türkiye’deki dijital, sosyal medya, mobil, internet, mecra pazarlama ve dijital medya planlama yapan ajansların dijital dönüşüm sürecindeki rolleri ve katkıları ile Türkiye dijital pazarına dair vermek istedikleri tavsiyeleri yer alıyor. Sektöre rehber niteliği taşıyacak olan bu ekte dijitalin farklı mecralarında yer alan isimler, dijitalin yakın gelecek trendlerini, kendi uzman oldukları alanlardaki son gelişmeleri ve bu konudaki yönlendirmeleri sizlere sunuyor.
 
 Bunun dışında derginin bu sayısında yer alan diğer konu başlıkları şöyle:
Yurtsan Atakan’ın anısına: Türk İnternet medyasının ‘İ’sini uğurlarken
 
Steve Jobs’tan sonra Apple
 
Muhafazakâr sosyal medya
 
Gıda sektörüne dijital ayar
 
Market alışverişlerinde dijital etkisi
 
Sağlık sektörüne e.kongre dopingi
 
Online reklam ile herkes kazanabilir mi?