DeFacto’nun yeni pazarı Suudi Arabistan

DeFacto, Suudi Arabistan pazarına da güçlü giriş yaptı

İŞ DÜNYASI
DigitalAge, 01.08.2016 - 09:14

DeFacto, yurt dışında büyümeye devam ediyor. Faaliyet gösterdiği ülkelerdeki mağaza sayısını artırmanın yanı sıra yeni pazarlara girerek hizmet ağını genişleten şirket, 2016 yatırımları kapsamında Suudi Arabistan pazarına giriş yaptı.

Suudi Arabistan’daki ilk mağazasını Riyad Sahara Mall’da hizmete açan DeFacto yatırımlarını hızla sürdürerek yılın ilk yarısında 7 şehirde 8 mağazaya ulaştı. DeFacto, Suudi Arabistan’daki mağaza sayısını 2016 yılı sonuna kadar 15’e, önümüzdeki 5 yıl içinde de 46 mağazaya yükseltmeyi hedefliyor.

İhsan Ateş:  “2016 sonuna kadar toplam 15 mağazaya ulaşacağız ”

DeFacto’nun Suudi Arabistan pazarına girişiyle ilgili bir açıklama yapan DeFacto Yönetim Kurulu Başkanı İhsan Ateş; “Yurt dışında hem fiziksel mağaza sayımızı artırarak hem de e-ticaret yatırımlarımız ile dünya çapında gerçek bir moda markası olma yolunda emin adımlarla ilerliyoruz. 2016 yılında 7 yeni ülkeye girme ve 50 yeni mağazayı açmayı planlıyoruz. Bu hedeflerimiz kapsamında Suudi Arabistan’daki ilk mağazamızı Riyad’da hizmete açtık ve ülkede 7 şehre yayılarak 8 mağazaya ulaştık. Arap müşterilerimizin DeFacto ürünlerine olan ilgisi ve yoğun talepleri nedeniyle öncelikle yatırım bölgelerimiz arasına aldığımız Suudi Arabistan’da bu yılsonuna kadar mağaza sayımızı 15’e çıkarmayı hedefliyoruz. Amacımız, yurt içinde hem de yurt dışında gerçek bir moda markasından giyinmek isteyen herkese ulaşan dev bir zincir olmak“ dedi.

YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free