Dailymotion yeni bir ticari model sunuyor

Video paylaşım sitesi Dailymotion, video oynatıcısının dağıtımını yapan yayıncılar için yeni bir ticari model sunuyor. Dailymotion oynatıcısını internet sitelerine yerleştiren yayıncılar hem sitenin 21 milyon video’luk arşivinden faydalanabilecek, hem de oynatıcı tarafından elde edilen reklam gelirinden belirli bir pay alabilecekler.Comscore’a verilerine göre, Youtube’dan sonra en büyük ikinci paylaşım sitesi olan Dailymotion’ın oynatıcısı; internet sayfalarınnda, tabletlere, […]

Uncategorized
DigitalAge, 05.12.2011 - 10:16




Video paylaşım sitesi Dailymotion, video oynatıcısının dağıtımını yapan yayıncılar için yeni bir ticari model sunuyor.

Dailymotion oynatıcısını internet sitelerine yerleştiren yayıncılar hem sitenin 21 milyon video’luk arşivinden faydalanabilecek, hem de oynatıcı tarafından elde edilen reklam gelirinden belirli bir pay alabilecekler.
Comscore’a verilerine göre, Youtube’dan sonra en büyük ikinci paylaşım sitesi olan Dailymotion’ın oynatıcısı; internet sayfalarınnda, tabletlere, cep telefonlarına ve internete bağlı televizyonlara uyarlanabiliyor.
Omniture, Dailymotion sitesinin aylık olarak 190 milyon ziyaretçisi olduğunu rapor ediyor. Şirketin uluslararası gelişiminden sorumlu başkan yardımcısı Luc Dumont, yeni ticari model ile içerik sağlayıcıları ve kendileri için artan gelirin yanısıra reklam verenlerin de daha geniş izleyici kitlelere ulaşarak, herkesin kazanç sağladığı sanal bir döngü yarattıklarını belirtti.
Wahoha, Tvguide.com, MSN Video, Veoh ve TumTiki, yeni ticari model uygulaması kapsamında Dailymotion ile işbirliği yapmaya başladılar.

YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free