Skip to main content

unnadó Türkiye’deki bebek ve çocuk alışverişi haritasını yayınladı. İnternetten alışveriş profiline, son 3 yılın gözde çocuk isimleri, hangi burçların alışverişi sevdikleri gibi başlıklar haritada yer buluyor.  Anne, baba ve çocuk…

unnadó Türkiye’deki bebek ve çocuk alışverişi haritasını yayınladı. İnternetten alışveriş profiline, son 3 yılın gözde çocuk isimleri, hangi burçların alışverişi sevdikleri gibi başlıklar haritada yer buluyor. 

Anne, baba ve çocuk alışveriş kulübü unnadó, kurulduğu 2010 yılından bugüne geçen üç yılın alışveriş istatistiklerini değerlendirdi. Buna göre, internetten çocuk alışverişi yapanların yüzde 85’ini kadınlar, yüzde 15’ini ise erkekler oluşturuyor. Alışveriş yapan annelerin yüzde 70’ini halen çocuğu olanlar, yüzde 30’unu ise anne adayları oluşturuyor.
İstatistiklere göre, bebek alışverişlerinde bebek bezinin yeri yüzde 24,61 olurken, babaların en çok sağlık ve bakım ürünleri aldığı, annelerin ise çoğunlukla bebek tekstili ürünlerini tercih ettiği ortaya çıktı.
İnternetten alışveriş yapan ebeveynler çocukları için en çok sağlık ve bakım ürünleri (yüzde 21) ve tekstil (yüzde 15) ürünlerini tercih ediyorlar. Bunları çocuk tekstili (yüzde 11), aksesuarlar (yüzde 10) ve ayakkabı (yüzde 9) izliyor. Diğer kalemlerde yapılan alışverişler ise toplam alışverişin yüzde 34’ünü oluşturuyor.