Skip to main content

Coca-Cola’nın Nisan ayında Romanya’da yayımladığı reklam kampanyası Twitter ve televizyonu bir araya getiriyor.

Romanya’da yayına alınan Coca-Cola reklamı, reklam sırasında canlı tweet’lere yer vererek Twitter ve TV arasında yeni bir etkileşim kuruyor.

Reklamda markanın kullanıcılardan gelen #LetsEatTogether hashtag’li tweet’lerinin yer aldığı alt yazılar dâhil ediliyor. Mashable’da yer alan habere göre; kampanyada yer alan tweet’leri Romanya’da MRM Worldwide reklam ajansı düzenledi.

Kampanya insanların yüzde 60’ının birlikte yemek yemediğine, onun yerine televizyon karşısında yedikleri gerçeğine ışık tutuyor. Atılan tweet’ler ise belirli kullanıcılara gönderilen birlikte yemek için davetiye niteliğindeydi.

Nisan ayında düzenlenen bu kampanya sırasında ise televizyonda yüzlerce tweet akışına yer verilmesiyle Coca-Cola’nın ülkedeki Twitter takipçileri yüzde 15 oranında artış gösterdiği bilgisi paylaşıldı. Ayrıca reklam kampanyasında 1 milyonun üzerinde sosyal mecralarda gösterim elde edildi.