Coca Cola, sosyal medya bağımlılığından kurtarıyor

Coca Cola tüketicilerin sosyal medya bağımlılığını alaycı bir dille eleştirdiği filmle reklam dünyasını şaşırttı

REKLAM & PAZARLAMA
Sedef Sezgin, 21.02.2014 - 14:03

Markalar kimi zaman yaptıkları reklamlarla tüketicilerin sosyal medya bağımlılığını alaycı bir dille eleştiriyor. Coca Cola bu reklamlara bir yenisini ekledi.

Memac Ogilvy’nin yaratıcılığını üstlendiği reklam için ‘Sosyal Medya Bekçisi’ adı verilen sahte bir ürün yaratıldı. Bu ürün Coca Cola kırmızısını taşıyan büyük bir köpek yakalığı. Reklamdaki insanların bu yakalığı takarak telefonlarını her saniye kontrol etmekten kurtulduğunu ve kafalarını kaldırıp gerçek hayatla ve insanlarla ilgilendiklerini görüyoruz.

Reklamda Coca Cola, “Dünyanın her ay online medyada toplam 4 milyon yıl zaman geçirdiğini biliyor muydunuz?” diye soruyor. Genelde tüketicinin duygularına hitap etmeyi hedefleyen reklamlarıyla tanıdığımız Coca-Cola’nın böyle bir reklamla izleyicilerin karşısına çıkması reklam dünyasını şaşırttı.

 

Kaynak: Digital Buzz

BENZER HABERLER
YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free