ClickBus’ın Türkiye girişimi TikoBus, marka ismini değiştiriyor

Online otobüs bileti satın alma platformu TikoBus artık ClickBus ismiyle hizmet verecek

TEKNOLOJİ
Tuğba Yalçın, 16.12.2014 - 12:49

ClickBus’ın 2014 Temmuz ayında Türkiye’de lansmanı yapılan yatırımı TikoBus, global satışların yüzde 10’undan fazlasını temsil ediyor. Brezilya, Meksika, Tayland, Almanya, Polonya, Pakistan ile Türkiye’de hizmet veren firma, Türkiye’de faaliyet gösterdiği TikoBus ismini, global isimleri olan ClickBus olarak değiştirme kararı aldı. Türkiye’de yerel ve ulusal 80’den fazla otobüs firmasıyla iş birliği bulunan TikoBus, 24.11.2014 tarihi itibariyle ClickBus ismiyle hizmet vermeye devam edecek.

ClickBus Türkiye Genel Müdürü Ömer Küçükdere “Türkiye’de lansmanımızı yapmadan önce gerçekleştirdiğimiz analizlerde şehirlerarası otobüsle yolculuk pazarının oldukça yüksek bir potansiyele sahip olduğunu tespit etmiştik nitekim geçtiğimiz 4 ay da bizlere bunu ispatladı. Globalde ClickBus olarak yakaladığımız tüm trendlere Türkiye’nin de uyum sağladığını görmekteyiz. Bu da online otobüs bileti satışının seyahat severlerce ne kadar benimsendiğinin ayrı bir göstergesi. Türkiye Otobüsçüler Federasyonu’na (TOFED) göre her yıl 210 milyon otobüs bileti satılan Türkiye pazarı 4 milyar dolarlık oldukça büyük bir pazar. ClickBus’un Türkiye girişimi olarak, artık müşterilerimize global markamız olan ClickBus’la hizmet vermeye karar verdik” şeklinde konuştu

BENZER HABERLER
YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free