Skip to main content

Cannes Lions’ta Siber ve Tasarım’ın dahil olduğu dört kategoride büyük ödülü kazananlar belli oldu

Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali‘nin Siber, Tasarım, Ürün Tasarımı ve Radyo olmak üzere dört kategoride kazananları belli oldu.

Türkiye’nin Bronz ve Gümüş Aslan da dâhil olmak üzere herhangi bir ödül alamadığı dört kategoriden Siber kategorisinde 15 Altın Aslan ve 5 Kampanya Altın Aslanı, Tasarım kategorisinde 12 Altın Aslan, Ürün Tasarımı kategorisinde 7 Ürün Tasarımı Aslanı ve son olarak Radyo kategorisinde 4 Altın Aslan ve 12 Kampanya Altın Aslanı sahiplerini buldu.

Dört kategorinin Grand Prix kazananları ise şöyle sıralandı:

Siber kategorisi

Reklamveren: Under Armour
Proje: “I Will What I Want – Gisele Bündchen”
Reklam Ajansı: Droga5 New York

Tasarım kategorisi

Reklamveren: Volvo Birleşik Krallık
Proje: “Lifepaint”
Reklam Ajansı: Grey Londra

Ürün Tasarımı kategorisi

Reklamveren: Lucky Iron Fish
Proje: “The Lucky Iron Fish Project”
Reklam Ajansı: Geometry Global Dubai

Radyo kategorisi

Reklamveren: Soundcloud
Proje: “The Berlin Wall Of Sound – The Most Unbearable Radio Ad”
Reklam Ajansı: Grey Almanya Düsseldof / Grey Almanya Berlin

Fotoğraf: Cannes Lions Cannes Lions International Festival of Creativity Facebook hesabı