REKLAM & PAZARLAMA

H.Kerem Fındık | 20.06.2018 - 11:36

Cannes Lions’da Mobil kategorinin kazananları açıklandı

64. Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali'nde Mobil kategorinin kazananları belli oldu.

Facebook
Twitter
Linkedin
+

64. Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nde Mobil kategorinin kazananları açıklandı. 100’e yakın işin kısa listeye Mobil kategoride, 40’ın üzerinde çalışma ödüle layık görüldü. Bu kategoriye toplam 905 iş başvurdu. Cannes Lions Mobil kategorinin jüri başkanlığını Jay Morgan üstlendi. Morgan, The Monkeys İnovasyon Direktörü olarak çalışıyor.

Cannes Lions Mobil kategoriye yakından baktığımızda toplam 22 alt kategoriden oluştuğunu görüyoruz. Bu alt kategoriler şu şekilde sıralanıyor:

  • Activation by Location
  • AR
  • VR
  • Networked / Connected Devices
  • Wearable Technology
  • Data / Insight
  • Innovative use of Technology
  • Use of Advanced Learning Technologies
  • Brand-led Mobile Websites
  • Charity & Non-profit led Mobile Websites
  • Content for User Engagement
  • Real-time Response
  • Co-creation & User Generated Content
  • Targeted Communication
  • Social Trends
  • Influencer / Talent
  • Social Business & Commerce
  • Social Purpose
  • Games
  • Utility Apps
  • Brand-led Mobile Apps
  • Excellence in Mobile Campaign & Messaging

Kısa listede Türkiye’den herhangi bir iş bulunmuyor. Bununla birlikte toplamda 9 Altın , 12 Gümüş ve 21 Bronz dağıtıldı. Grand Prix (Büyük Ödül) ise Brezilya’dan “Corruption Detector” isimli çalışmanın oldu. Grey Brazil Saõ Paolo isimli ajansın işi olan çalışma, “Data Insight” alt kategorisinde yarışıyordu. Kısa listenin tamamına buradan, tüm kazananların listesine ise buradan ulaşabilirsiniz.