Skip to main content

Türkiye’de çağrı merkezleri sektörünün gelişimini sağlamaya, faaliyet ve etki alanını genişletmeye yönelik iş/güç birliğini hedefleyen Çağrı Merkezleri Derneği (ÇMD), 14 Şubat’ta gerçekleştirdiği Olağan Genel Kurul Toplantısı’nda yeni Yönetim ve Denetim…

























Türkiye’de çağrı merkezleri sektörünün gelişimini sağlamaya, faaliyet ve etki alanını genişletmeye yönelik iş/güç birliğini hedefleyen Çağrı Merkezleri Derneği (ÇMD), 14 Şubat’ta gerçekleştirdiği Olağan Genel Kurul Toplantısı’nda yeni Yönetim ve Denetim Kurulu’nu seçti.
35 üye kurumdan 79 temsilcinin katılımı ile gerçekleştirilen toplantıda Metin Tarakçı 3. Dönem ÇMD Yönetim Kurulu Başkanı olarak görev yapmak üzere seçildi. Yönetim Kurulu’nun diğer Asil Üyeleri ise; Gürcan Aladinli, Tuğyan Ünsal, Mesut Çüre, Levent Burçin Sözütok, Tolga Başarır, Nil Keskin Keleş, Haktan Saran, Mehmet Akgün, Aslıhan Tan, Cemal Akar, Erdoğan Hakan Çelik, Ömer Bedri Yoru olurken, ÇMD Denetim Kurulu Asil Üyeleri ise; Kadriye Çimen Bozacı, Emre Gürcü ve Serkan Başöz seçildi. Tüm katılımcıların oybirliği ile kabul ettiği yeni ÇMD Yönetim ve Denetim Kurulu 2016 yılının Şubat ayına kadar görevde olacak.

Çağrı Merkezleri Derneği’nin yeni Yönetim Kurulu Başkanı Metin Tarakçı, derneğin kısa sürede toplam 35 kurumun üyeliğiyle, sektörün yaklaşık yüzde 80’ini temsil eder konuma geldiğini belirterek, ilerleyen dönemde de sektör için hep birlikte birçok başarılı çalışmaya imza atacaklarını söyledi.