Burberry Londra’da dijitale entegre mağazasını açıyor

Burberry, Londra’daki Regent Caddesi’nde dijital olarak entegre 27 bin metrekarelik amiral gemisi mağazasını açıyor. Tamamlaması iki yıl süren çalışma, fiziksel ve dijital arasındaki çizgiyi neredeyse belirsiz hale getiriyor. Eski bir sinemanın yerini alan mağazanın bir dizi konsere de ev sahipliği yapması bekleniyor. Burberry’nin tanımıyla, amiral gemisi teknolojiyi kendine entegre etti.   Dijital yağmur efekti Tam […]

Uncategorized
DigitalAge, 25.09.2012 - 14:56


Burberry, Londra’daki Regent Caddesi’nde dijital olarak entegre 27 bin metrekarelik amiral gemisi mağazasını açıyor.
Tamamlaması iki yıl süren çalışma, fiziksel ve dijital arasındaki çizgiyi neredeyse belirsiz hale getiriyor.
Eski bir sinemanın yerini alan mağazanın bir dizi konsere de ev sahipliği yapması bekleniyor.
Burberry’nin tanımıyla, amiral gemisi teknolojiyi kendine entegre etti.  




Dijital yağmur efekti

Tam boy ekranlar; işitsel – görsel içerik görüntüleri, canlı yayın alanı ve aynalar arasında geçişlerle mağazayı sarıyor.
Mağazada yer alan ekranlar, elektronik olarak ‘dijital yağmur’ gibi eğlenceli temalarla birlikte görünecek. 
Yağmurun sessizce başlayıp sağanak halinde devam edişi, soyunma odalarını da dahil eden mağazadaki her alanda ve her ekranda görüntülenecek.
RFID çipleri

Burberry, radyo frekansı tanımlama (RFID) çiplerini kullanıyor. Çipler, belirli kıyafet ve aksesuarlara eklendi.
Ortak alan ya da soyunma odalarında, bir müşteri ekranlardan birine yaklaştığında multi-media içerik görüntüleyebilecek. Örneğin, bir çantanın dikişi ve işçiliği hakkında ya da podyum üzerinde bir eteğin nasıl giyildiğini gösteren bir video izleyebilecek.
Çipler, stok takibi ve yönetimi ile yardımcı olmak için ürünlerin üretim merkezlerine bırakılmadan önce eklenmiş olacak.
Tüm mağaza, daha kişiselleştirilmiş bir alışveriş deneyimi sağlamak için müşterilerin satın alma geçmiş ve tercihlerini içeren iPad’ler ile donanmış olacak.
Burberry.com, ‘ilk kez fiziksel alanda bir hayat’

Burberry CCO’su Christopher Bailey, bu çabaların amacının online marka çevresine Burberry.com, ‘ilk kez fiziksel alanda bir hayat’ getirmek için olduğunu söylüyor.
156 yıllık markanın 192 yaşındaki bina içinde futuristik olarak yer alması kendi içinde ilginç bir kontrastı barındırıyor.
Bailey, “Çelişkilerin markamızla içselleştiğini hissediyorum. Bazen Burberry’i hem genç hem eski bir şirket olarak tanımlıyoruz; şirketin varolan genç enerjisiyle birlikte inanılmaz bir geçmişi bulunuyor.” şeklinde konuştu.
Londra Moda Haftası’nda, markanın S/S 2013 koleksiyonunun tanıtımı için iyi bir zamanlama olduğu düşünülüyor.
Nisan ayında Taipei’de başlayan ‘Burberry World Live’ deneyimini yaşayan modeller video ekranlar arasında yürüyecek.
(Kaynak: Mashable)
YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free