Skip to main content

Iron Maiden’ın solisti, iş dünyası ve pilotluğuyla da tanınan Bruce Dickinson, ilham verici konuşmasıyla Brand Week Istanbul sahnesindeydi…

Bugün başlayan marka ve pazarlama etkinliği Brand Week Istanbul’un önemli konuşmacılarından biri de efsanevi İngiliz heavy metal grubu Iron Maiden’ın solisti Bruce Dickinson idi. 6-10 Kasım’da Zorlu Performans Sanatları Merkezi’nde gerçekleştirilen etkinliğe Dickinson konuşmasında müşteri ile hayran arasındaki farkı anlatarak başladı. Dickinson’a göre, “müşteri” bir mağazaya giren ve sonra da çıkan kişi. “Hayran” ise bir futbol takımına duyulan sevgi bir şey. Futbol takımını destekleyenler, takımın durumu ne olursa olsun, aynı desteği vermeye devam ediyor. Dickinson da markaların müşteri değil hayran yaratması gerektiğine dikkat çekti.

Sanatçı kimliğiyle değil, iş adamı ve pilot sıfatlarıyla da tanınan Bruce Dickinson, Tüm iş dünyasına “Müşteri değil, hayran toplayın.” mesajıyla seslendi.Bruce Dickinson konuşmasında aynı zamanda günümüzde ilişki kurmanın en önemli güçlerden biri olduğunu vurguladı. “İletişim kurmuyoruz, mesajlaşma adı altında aramızda harfler savuruyoruz. Aslında bir mesajımız var fakat cevap alamıyoruz.” diyerek bugünün iletişim dünyasını tanımlayan Bruce, “Tıpkı konserler gibi müşterinizle bir araya gelme yollarını bulun.” ifadelerini kullandı.

Tüm iş dünyasına “Müşteri değil, hayran toplayın.” mesajıyla seslenen Bruce Dickinson’ın Brand Week Istanbul’daki konuşmasının ana teması müşteriden hayran yaratmak üzerine oldu. Bruce Dickinson, aynı zamanda günümüzde ilişki kurmanın en önemli güçlerden biri olduğunu vurguladı. “İletişim kurmuyoruz, mesajlaşma adı altında aramızda harfler savuruyoruz. Aslında bir mesajımız var fakat cevap alamıyoruz.” diyerek bugünün iletişim dünyasını tanımlayan Bruce, “Tıpkı konserler gibi müşterinizle bir araya gelme yollarını bulun.” sözleriyle konuşmasını bitirdi.