Brand Week Istanbul’da katılımcılar deneyim alanlarındaydı

Brand Week Istanbul ikinci gününde katılımcılar, markaların ürün ve uygulamalarını deneyimlediler

ETKİNLİK
Sedef Sezgin, 04.11.2014 - 16:46

Brand Week Istanbul 2014 katılımcıları, markaların özel olarak hazırladığı birbirinden eğlenceli deneyim alanlarında keyifli vakit geçirdi.

Sanal Market’ten alışveriş deneyimi

Migros geniş bir stand hazırlayarak ‘Sanal Market’ isimli mobil uygulamasını tanıttı. Katılımcılar Sanal Market uygulamasını telefonlarına ücretsiz indirerek alanda barkodlarıyla beraber yer alan ürünleri tarattı ve Sanal Market’ten nasıl alışveriş yapabilecekleri hakkında fikir sahibi oldu. Ayrıca katılımcılara sürpriz hediyeler ve hediye çekleri dağıtıldı.

Dokunmadan çalışan Arçelik ürünleri

Arçelik önümüzdeki yıllarda tüketicilerle de buluşturmayı planladığı bir teknolojiyi Brand Week Istanbul’a özel olarak katılımcıların deneyimine sundu. Ocak, davlumbaz ve bulaşık makinesini aynı anda, üstelik hiçbirine dokunmadan çalıştırabileceğiniz sanal bir pano yaratıldı. ‘Virtual User Experience‘ başlığı altında sunulan deneyim katılımcılardan ilgi gördü.

3 Dörtgen ile 3 boyutlu yazıcı deneyimi

Günümüzün ilgi çeken ürünlerinden 3 boyutlu yazıcılar Brand Week Istanbul’da katılımcıların deneyimine sunuldu. 3 Dörtgen firması tarafından kurulan stand alanında 3 boyutlu yazıcıların nasıl çalıştığı ve üretim yaptığı gözlenebildi.

Nuvo’dan EEG teknolojisiyle oynanan araba yarışı pisti

Deneyim alanlarında en dikkat çeken standlardan biri de Yapı Kredi Nuvo’nun kurduğu EEG cihazlarla çalışan yarış oyunu oldu. Yarış pistine bağlı olarak çalışan cihazları takan katılımcılar, dikkat seviyelerine göre arabaları yönlendirdi.

Türkiye’nin en sevilen markası olarak Lovemark ödülünü almayı başaran Çaykur, Brand Week Istanbul’da Çaykur ürünleriyle çayın tarihini anlatan bir müze kurdu.

Media Markt kullanıcıların deneyimleyebileceği sanal bir oyun hazırladı.

Bunun yanı sıra Hürriyet, HTC, Samsung gibi önemli markaların kurduğu deneyim alanları da katılımcılardan ilgi gördü.

BrandWeek’te yerini alan deneyim alanlarının tamamına galerimizden ulaşabilirisiniz.
Aşağıdaki rakamlara tıklayarak; deneyim alanlarında ilerleyebilirsiniz.

Arçelik

Blippar

Çaykur

HTC

Hurriyet

MediaMarkt

Migros

Penguen

Samsung

Ultimaker

Utopic Farm

Yapı Kredi Nuvo

BENZER HABERLER
YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free