Brand Week Istanbul’da en çok ne konuşuldu?

Dünyanın ve Türkiye’nin önde gelen pazarlama, iletişim ve yaratıcılık liderlerinin buluşma noktası Brand Week Istanbul, yine binlerce kişiye ilham verdi

ETKİNLİK
Burcu Şahin, 11.11.2016 - 20:24

Vodafone sponsorluğunda Pazarlama ve iletişim endüstrisindeki dünyanın en yaratıcı isimlerini, fikirlerini ve işlerini buluşturan, Türkiye’nin en büyük marka ve pazarlama buluşması olan ve bu yıl dördüncüsü gerçekleşen Brand Week İstanbul’a iş dünyasından, birçok farklı sektörden yaklaşık 8 bin kişi katıldı.

Tüm hafta süren Brand Week Istanbul, bu sene ilk defa sadece pazarlama, reklam ve iletişim sektöründen değil, yaptıkları işlerle insana, sanata ve teknolojiye dokunan farklı dallarda konuşmacıları da ağırladı.

brandweekistanbul

“Etki” teması etrafında kurulan konuların tartışıldığı haftada insana, şehirlere ve iş hayatına etki eden tüm yenilikler ve gelecek konuşuldu. Ahmet Ümit ve Hakan Günday’la “Edebiyatta Empati Etkisi”, Şenol Güneş’le “Spor Etkisi”, Opet Kurucu Üyesi Nurten Öztürk’le “Kadın Etkisi”, Ipsos’un araştırma sonuçlarına göre belirlenen “Markalara Duyulan Aşk Etkisi”, Nobel ödülü kazanan insanlar üzerinde yapılan araştırmalarla ile de “Yaratıcılığın Etkisi” katılımcılarla paylaşıldı.

Brand Week Istanbul’da en fazla konuşulan konular şöyleydi:

  • 1-Kadının tabuları yıkması ve önlenemez yükselişi,
  • 2-Şimdiye kadar hiçbir kuşağa benzemeyen “Z kuşağı”nı anlamayan ve onları yönetmeyi bilmeyen markaların ayakta kalamayacağı,
  • 3-Yaratıcılığın farklı yetenekleri bir araya getirerek mümkün olabileceği,
  • 4-Gelecekte kendi kurduğumuz hayallerle çizeceğimiz hiper gerçekliğin içinde yaşayacağımız (Hiper gerçeklik: fiziksel ve sanal dünyanın bir araya gelmesi)
  • 5-Rekabetin en önemli unsurunun tüketici ihtiyacı gidermek olduğu,
  • 6-Her gün insanlar gönüllü olarak milyonlarca bilgiyi dijital ortamda paylaşıyor. Burada çok büyük bir data var. Bu datayı kaydeden, çözen, anlayan ve yorumlayan markaların geleceğin markaları olacağı,

Katılımcıların bir çoğunun uluslararası trend ve tüketici araştırmaları uzmanlarına yönelttiği “Bunlar Türkiye için de geçerli mi?” sorularına tüm konuşmacılar ortak olarak “İnsan ihtiyacı evrenseldir. Kültürel farklılıklar elbet olacaktır. Fakat temel ihtiyaçlar değişmeyeceği için burada konuşulan her şey Türkiye için de geçerlidir” dedi.

YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free