Skip to main content

Digital Day’de dijital pazarlamanın yaratıcılıkla birleştiği en yeni uygulamalar ve teknikler konuşulacak.

Brand Week Istanbul, son gününde Digital Day için İstanbul Bilgi Üniversitesi santralistanbul Kampüsü’ne taşınıyor. Gelenekselden dijitale geçişin bir tartışma konusundan çok gerekliliğe dönüştüğü günümüzde hemen her geçen gün dijital pazarlamada yeniliklerle karşılaşıyoruz. Dijital pazarlamanın yaratıcılıkla birleştiği en yeni uygulamalar ve tekniklerin konuşulacağı Digital Day, her biri alanında uzman konuşmacılara da ev sahipliği yapacak.

Açılış konuşmasını Bilgi Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Halil Nalçaoğlu’nun yapacağı günün konuşmacılarından Modernista! İnovasyon Direktörü Howard Goldkrand ile Harvard Üniversitesi’nden Profesör Beth Coleman, ‘The Network is Alive: When Machines Go Social’ başlıklı sunumuyla etkinlikte yerini alacak.

Programın bir diğer konuşmacısı Blippar Türkiye Ülke Müdürü Mikela Eskenazi’nin sunum başlığı ‘Bridging the physical and the digital world: the new face of advertising through Augmented Reality’ olacak. İstanbul Bilgi Üniversitesi İletişim Fakültesinde Öğretim Üyesi Yardımcı Doçent Dr. Kaan Varnalı ise ‘Dijital insanı anlamak’ sunumunu yapacak.

Aynı zamanda Siyasi İletişim Zirvesi’ne de konuk olan ve online seçim kampanyalarının dâhi ismi Election Mall Technologies’in kurucusu big data uzmanı ‘Digital Era and Politics’ başlıklı sunumuyla Ravi Singh, konuşmacılar arasındaki yerini alacak. Digital Day’de Avrupa Siyasi Danışmanlar Derneği Başkan Yardımcısı ve Öykü Dialogue International Ajans Başkanı Necati Özkan ‘ABD Başkanlık Seçimlerinden Dijital Dersler’ başlıklı konuşmasını gerçekleştirecek.

Çeşitli fuaye etkinlikleri ve sergilerin de tüm gün süreceği etkinlik, reklamcı Ahmet Akın’ın moderatörlüğünde gerçekleştirilecek panel ile sona erecek. Panelde, OMD Genel Müdür Yardımcısı Nüzhet Algüneş, Plasenta Kurucu Ortağı Cem Batu, C-Section Genel Müdürü Tuna Tiryakioğlu yer alacak.