Brand Week Istanbul devleri konuk ediyor

İlk kez bu yıl düzenlenecek Brand Week Istanbul, dev isimleri ağırlayacak.

ETKİNLİK
DigitalAge, 05.11.2013 - 10:47

Brand Week Istanbul, stratosferden yaptığı tarihi atlayışla aşılmaz bir rekor kırmanın ötesinde pazarlama iletişimi alanında da bir dönüm noktasına imza atan Felix Baumgartner, pazarlama literatürünün yaşayan efsanesi Al Ries, Coca-Cola Başkan Yardımcısı Emmanuel Seuge, tasarım dünyasının dâhi ismi Mary Lewis gibi dev isimleri ağırlıyor.

Creativity Day: 13 Kasım

Akira Kagami

Akira Kagami Brand Week Istanbul'da!Waseda Üniversitesi’nden mezun olduktan sonra 1971 yılında Dentsu Reklam Grubu’na dahil oldu. Kagami kariyerine reklam yazarı ve kreatif direktör olarak 1991 yılında başladı.

Ödülleriyle de adından söz ettiren Kagami, Japonya’nın ACC Ödülleri’nden Grand Prix almıştır. Uydu TV yayıncı marka WOWOW için yönettiği kampanya ile Asia Pacific Advertising Festival’da iki sene üst üste Grand Prix’i kazandı. WOWOW kampanyası 2002 yılında Japan Ad Council tarafından da onurlandırılmıştır. Cannes ve Clio gibi reklamcılık festivallerinde jürilik yapmış olan Kagami, Japon televizyon kanallarında yayınlanmak üzere Cannes International Advertising Festival, Clio China ve NY One Club gibi konferans ve seminerleri sundu. Cannes’da “Asian Explosion Dentsu” isimli resmi bir seminer de düzenleyen Kagami burada Asya’daki reklamcılığa değinmiştir. 2002 yılında Ad Fest’de jüri başkanlığı yaptı.

Hulusi Derici

Hulusi Derici Brand Week Istanbul'da!14 Şubat 1959 ‘da Sinop’ta doğdu Derici, 1980 İstanbul Devlet Güzel Sanatlar Akademisi Uygulamalı Endüstri Sanatları Grafik Bölümü mezunu.

1979 yılında başlayan reklamcılık serüveni, Esin Ajans (Grafik Tasarımcı), Günaydın Gazetesi (Sayfa Tasarımcısı),İlancılık (Sanat Yönetmeni), Radar Reklam (Yaratıcı Yönetmen), RPM-Radar/CDP EUROPE (Yaratıcı Yönetmen) ve Yorum’da (Yaratıcı Yönetmen) sürdürdükten sonra 1992’de Terra Nova’nın kurucu ortağı,Yönetim Kurulu Üyesi ve Yaratıcı Grup Başkanı olarak görev aldı. Ocak 1997’de M.A.R.K.A.’yı kurdu.Halen M.A.R.K.A.’da CEO ve Yaratıcı Grup Başkanlığı görevini sürdürüyor.

Tom Fishburne

Tom Fishburne Brand Week Istanbul'da!Tom Fishburne çizgilerini Harvard Business School’da okurken “business case”lerinin arka kapaklarına çiziktirdiği çizgi romanlarıyla belli etmeye başladı.

Fishburne tam 16 yıldır pazarlama ve inovasyon ile ilgili çiziyor, Fast Company tarafından Tom Fishburne’ün ikinci başkanı olduğu Method Products şirketi ise dünyanın 16. İnovatif şirket seçildi. Nestle ve General Mills gibi markaları rehberlik etti; websiteleri ve interkatif kampanyalarını geliştirdi. Fishburne bir pazarlama karikatür stüdyosu olan Marketoon Studios’un kurucu ve CEO’sudur. General Electrics, Intuit, Unilever, Electronic Arts, O2 ve Kronos gibi markaların görsel içerik pazarlama çalışmalarını yürütmüştür.

Julian Treasure

Julian Treasure Brand Week Istanbul'da!Pazarlama ve reklam kampanyaları için uygulamalı ses konusunu heyecan verici yeni alanlara açan haritayı deşifre eden “Sound Business” isimli bestseller kitabın yazarıdır. “Sound Business”; TIME, The Economist, The Times, UK National TV&Radio ve bir çok uluslar arası ticaret ve sektörel dergide yer almıştır.

Julian’ın TED’de yer alan “Sesin 4 etkisi”, “Ses ve Sağlık” ve “Bilinçsiz Dinleme” konulu üç konuşması tam 4 milyon kez izlenmiştir. The Sound Agency’nin başkanı olan Julian Treasure, İngiltere’de kurduğu bu danışmanlık şirketiyle BP, Harrods, Helm Bank, Sonae Sierra, Nokia, Bank Muscat, Honda, Unilever, Marks&Spencer, London InterContinental Hotel Park Lane, Saga, Colgate-Palmolive, Nestle ve BAA gibi şirketlere ses optimizasyonuyla iş odaklı daha verimli sonuçlar elde etmeleri adına hizmet vermektedir. Ajansın markalaştırma ve pazarlama iletişim çalışmalarında sesin kullanımı, uygun akustik ortamı tasarlamak ve oluşturmak gibi faaliyetleri de ayrıca mevcuttur.

Jon Blakeney

Jon Blakeney Brand Week Istanbul'da!Jon deneyimli bir girişimci ve Birleşik Krallık’ta başlıca firmalara tasarımlar yapmaktadır.

Jon Blakeney’e göre yaratıcılık ve iş zekası, kişinin hem kendi işi hem de müşterileri için büyük başarılar elde etmenin önkoşuludur. Sahibi olduğu ‘i-am’ associates’i moda, finansal hizmetler ve gıda sanayisinde faaliyet göstermektedir. Blakeney, perakende tasarım ve kooperatif banka branşlarının yeniden geliştirilmesi üzerine çalışmaktadır. Branşların yeniden tasarlanması konusunda kritik bir rol oynamıştır.

John Grant

John Grant Brand Week Istanbul'da!Sosyal farkındalığı üst düzeyde olan Londra merkezli St. Luke ajansının kurucularından biri olan Grant ajansta aynı zamanda stratejik direktörlük görevini de yürütüyor. Amazon.com tarafından yılın en iyi 10 business kitabından biri olarak gösterilen 1999’da kaleme aldığı The New Marketing Manifesto’nun ardından UK Book Industry Awards’ta Yılın Ekolojik Kitabı ödülünü alan The Green Marketing Manifesto’yu yazan Grant takip eden yıllarda Co-opportunity ve Made With adlı kitaplarıyla da büyük başarı ve beğeni topladı. Grant’in müşterileri arasında BBC, Cisco, Ernst&Young, HSBC, IBM, IKEA, ING, LEGO, Microsoft, Nokia, O2, Philips, Unilever gibi dev markaların yanı sıra İngiliz/İsveç hükümetlerinin bazı birimleri yer alıyor.

Vuslat Doğan Sabancı

Vuslat Doğan Sabancı Brand Week Istanbul'da!1971 İstanbul doğumlu olan Vuslat Doğan Sabancı, Bilkent Üniversitesi Ekonomi Bölümü’nden mezun olduktan sonra Columbia Üniversitesi’nde Uluslararası Medya ve İletişim alanında doktora yaptı. The New York Times ve The Wall Street Journal gazetesinde çalıştıktan sonra, 1996 yılında Hürriyet gazetesinde Reklamdan Sorumlu Başkan Yardımcısı olarak işe başladı. Üç yıl sonra gazetenin Pazarlama Operasyon Grup Başkanlığı’na terfi eden Vuslat Doğan Sabancı Mayıs 2010 tarihine kadar gazetenin İcra Kurulu Başkanı ve Yönetim Kurulu Üyesi olarak görevini sürdürdü, bu tarih itibarı ile gazetenin Yönetim Kurulu Başkanı oldu. Vuslat Doğan Sabancı aynı zamanda Uluslararası Basın Enstitüsü’nün (IPI) Yönetim Kurulu Üyesi’dir.

Ed Van Siclen

Ed Van SiclenLithium’un ortaklarının ekosistemi dahilinde faaliyetleri ve iş alanını geliştirmek konusunda sorumlu yönetici isim olan Ed Van Siclen, Lithium’a indirekt satış kanalları ve global ortak programları yaratmak, yönetmek ve büyütmek konusunda 25 senelik tecrübeyle katıldı. Daha önce Adobe Sistemleri’nde Teknoloji ve Ortak Çözümler başkan yardımcısı olarak görev aldı. Burada Adobe’un ortak ekonomisini olgunlaştırdı ve dijital ve interaktif ajanslar arasındaki konumunu sağlamlaştırdı. Adobe’dan önce Salesforce.com’da stratejik birleşmelerden sorumlu başkan yardımcısı olan Van Siclen, şirketin sevk programını, değer sahibi aracı firmaların ve bağımsız software satıcılarının dolaylı satış kanallarını dizayn etti. Yöneticiliği sırasında Salesforce.com ortaklar topluluğu birkaç yüz ortaktan yaklaşık 5 bin global ortağa çıktı.

Yener Girişken

Yener Girişken Brand Week Istanbul'da!2000 yılında İstanbul Üniversitesi İngilizce İktisat Bölümü’nden mezun olduktan sonra Charlotte’daki University of North Carolina’da Pazarlama alanında yüksek lisans, İstanbul Üniversitesi’nde de aynı alanda doktorasını yapan Yener Girişken, 2005-2010 yılları arasında Bateks/Monarch İstanbul’da Pazarlama Müdürü olarak çalıştıktan sonra, 2011’de Türkiye’nin ilk nöropazarlama şirketi ThinkNeuro’yu kurdu. Türkiye ve dünyada nöropazarlama üzerine konferanslar veren Girişken uluslararası nöropazarlama kuruluşu Dünya Nöropazarlama Bilim ve İş Konseyi’nin (NMSBA) de Türkiye başkanıdır.

Emre Kuzlu

Emre Kuzlu Brand Week Istanbul'da!Emre, mimari tasarım anlayışının merkezine “360 derece müşteri deneyimi”ni koyan ‘i-am’in kurucu ortaklarından biri.

‘i-am’ Londra, İstanbul ve Mumbai’de 90 kişilik bir ekiple farklı sektörlerden pek çok marka için mimari, marka kimliği ve dijital odaklı çözümler sunuyor. İmzasını attığı her işte, birlikte çalıştığı her marka ile müşteri ve kullanıcı odaklı araştırma süreci yürüten ‘i-am’ geleneksel pazar araştırmalarının dışına çıkarak derinlemesine tasarım araştırmaları da kullanıyor ve bu doğrultuda deneyim stratejisi kurguluyor. Bu sayede her marka için özgün bir ifade oluşturuluyor.

Maria Pocovi

Maria Pocovi Brand Week Istanbul'da!Nörobilim (yüz kodları) ile uygulamalı araştırma konusunda uzmanlaşmış olan Maria Pocovi Emotion General Explorer LAB’in yönetici ortağı ve kurucusudur. Emotion General Explorer LAB; dijital vizyonuyla yüz mimik hatırlama kodları konusunda öncü olmuş teknolojik sistemler grubudur. Şirket nöropazarlama alanında hizmet vermekte olup; nöro politika, robot teknolojisi ve klinik araştırmalar gerçekleştirmektedir.

Kurumsal vizyonuna paralel ilerleyen inovatif yaklaşımıyla 2012’de kurulan Bluemarionge Business’ın CEO’su olan Maria sağlık ve enerji sektörlerinde geliştirilen inovatif ürünlerin geliştirilmesi konusunda uzman isimdir.

Marketing Day: 14 Kasım

Felix Baumgartner

Felix Baumgartner Brand Week Istanbul'da!Özellikle havadayken sınırları aşabilen bir tutkuya sahip olan Red Bull Stratos pilotu Felix Baumgartner uzman bir paraşütçüdür.

English Channel üzerinde karbon kanat kullanarak eşi benzeri görülmemiş bir serbest düşüş uçuşu gerçekleştirdi. 20 Nisan 1969’da Avusturya’nın Salzburg kentinde doğan Baumgartner çocukluğunda “skydiving” ve helikopter uçurma hayalleri kurdu ve televizyondaki astronotlardan etkilendi. İlk skydive (hava dalışı)’nı 16 yaşında gerçekleştirdi. Avusturya askeri ordusu Special Forces demo takımında paraşütçülük yeteneklerini geliştirdikten sonra bir süre motosikletlere ilgi duydu ve sonrasında bir skydiving profesyonel sporcusu olarak hayatına devam etti.

Limitlerini zorlayabilen ve bunda da iddialı olan Felix, tarihin en alçak “BASE” atlayışını Rio de Janeiro’daki Christ the Redeemer heykelinden ve en yüksek “BASE” atlayışını ise Kuala Lumpur ve Taipei 101 Kulesinden yaparak dünya rekorlarını kırdı. Hırvatistan’da bir mağaranın içine paraşütüyle inmesi de oldukça şaşırtıcı uçuşlarından biridir.

Al Ries

Al Ries Brand Week Istanbul'da!Al Ries efsanevi bir pazarlama stratejisti ve pazarlama üzerine çok satan 11 kitabın (Positioning, Marketing Warfare, Focus, The 22 Immutable Laws of Branding, , The Fall of Advertising & the Rise of PR ve War in the Boardroom) yazarıdır. DePauw Üniversitesinden mezun olduktan ve New York’ta Ries Cappiello Colwell adında kendi ajansını açmadan önce Al Ries General Electric’in reklam departmanında çalışmıştır.

Ajans daha sonra pazarlama strateji firmasına dönüşüp ismini ise Trout & Ries olarak değiştirmiştir. Advertising Age dergisinde konumlandırma çağının geldiğini anlatan ve sektörde ses getiren üç bölümlük makalenin yazarlarından bir tanesi olan Al Ries aynı zamanda Advertising Age dergisinin geçen sene hazırlamış olduğu 75 en önemli reklam dönüm noktalarından bir tanesi olarak adlandırılmıştır. AdAge Ries’ın yaratmış olduğu konseptin bugün halen geçerli olduğunu görüşlerini belirtmiştir.

Mary Lewis

Mary Lewis Brand Week Istanbul'da!Lewis, Grafik Tasarım okuduktan sonra tasarım dersleri verdi. 3 yıl sonra freelance bir tasarımcı olarak reklam ajansları için çalışmaya başladı. Foote Cone & Belding’de çalışırken müşterisi Robert Moberly ile tanışıp ortak oldu. Beraber 1984’de Lewis Moberly ajansını kurdular.

Mary Lewis, kaliteli İngiliz tasarımlarının en önemli örnekleriyle paket tasarım sanatını yeniden inşa edip dünyadaki tüm paralellerine örnek olmuştur. Lewis en yaratıcı ve inovatif tasarımcılardan birisi olup tasarımları her tasarım kitabında diğer tasarımcılara örnek olarak gösterilir. Şu an onursal üyesi olduğu D&AD’nin 1995 yılında ilk kadın başkanı oldu. Mary BBC Grafik Tasarım Ödülleri ve İskoç Tasarım Ödülleri başta olmak üzere çeşitli tasarım yarışmalarında jüri başkanlığı yaptı. Mary Lewis ayrıca San Francisco Museum of Modern Art, The President Nelson Mandela Independent Creative Conference, The “I Colori della Vita” Fiat Conference, The International Design Indaba ve Elisara University’de master dersleri ve farklı konularda konferanslar vermiştir.

Laura Ries

Laura Ries Brand Week Istanbul'da!Laura Ries sektörün önde gelen pazarlama stratejistlerinden, çok satan bir yazar ve sık sık televizyon programlarına konu olan bir kişidir. 1994 yılından itibaren dünyanın önde gelen konumlandırma uzmanlarından biri olan babası Al Ries ile beraber kurdukları danışmanlık şirketinde Fortune 500 şirketlerine danışmanlık hizmeti vermektedirler. Laura, Fox News, Fox Business, CNBC, CNN ve Headline News ABC, CBS, PBS gibi televizyon kanallarına pazar analisti olarak konuk olmaktadır. Nortgwestern Universitesini en yüksek dereceyle bitiren Laura Ries babası Al Ries ile beraber toplam beş adet kitap yazmıştır (The 22 Immutable Laws of Branding, The 11 Immutable Laws of Internet Branding, The Fall of Advertising & the Rise of PR, The Origin of Brands, War in the Boardroom ve Visual Hammer). Kitaplarına ek olarak Laura RiesPieces adında popüler bir blog yazmaktadır.

Geoff Wicken

Geoff Wicken Brand Week Istanbul'da!Geoff medya, pazarlama ve araştırma alanlarında çeşitli görevlerde yer aldı. Cambridge Corpus Christi Üniversitesi Tarih Bölümü’nden mezun olduktan sonra, kariyerine 1983’te Londra’daki J. Walter Thompson’ın Medya Araştırma Bölümü’nde başladı. 1987’de Pazarlama Bölümü’nü kurmasının yanında reklam ve editöryal araştırmalarını da organize ettiği, tüketici dergileri yayıncısı Gruner + Jahr (UK)’a geçti.

Kantar Media’nın selefi BMRB’ye UK TGI Satış ve Pazarlama Direktörü olarak 1992’de katıldı. O tarihten itibaren organizasyon içerisinde çeşitli görevlerde yer aldıktan sonra, an itibarıyla TGI International’ın başkanlığını yapıyor. Bu tecrübe ve bilgi birikimiyle, Kantar Media’nın dünya çapındaki 60’ı aşkın pazarda yürütmekte olduğu Global TGI pazarlama ve medya araştırma çalışmalarının içerisinde yer alan çok sayıdaki ortağıyla ilişkilerini yönetiyor.

Emmanuel Seuge

Emmanuel Seuge Brand Week Istanbul'da!Emmanuel Seuge Coca-Cola Şirketi’ne 1997 yılında katıldı. Coca-Cola Şirketi’nin tüm spor ve eğlence programlarındaki küresel pazarlama ortaklıklarını ve anlaşmalarını yönetmektedir.

Seuge bu mevkide Coca-Cola Şirketi’nin FIFA, IOC, NBA ve Lotus Formula One takımıyla Küresel Spor ortaklıklarını yönetmektedir.Bu ortaklıklar aracılığıyla ekibi, 100′ü aşkın ülkede küresel pazarlama programları uygulamaktadır. Ayrıca, Coca Cola’nın pazarlama girişimlerini güçlendirmek ve kapsamını geliştirmek amacıyla hedef kitlenin ilgisini artırarak eğlence sektöründe de müzik, oyun ve filmler aracılığıyla ortaklıkları belirlemektedir.

Ecole Superieure de Commerce de Paris mezunu olan Seuge, Coca-Cola’daki kariyerine, Coca-Cola’nın 1998 FIFA Dünya Kupası’nda yer aldığı sırada, bu görevin bir parçası olmak amacıyla stajyerlik için başvurduğu Coca-Cola Fransa’da başladı. Seuge’nin çalışmaları geniş çapta takdir edilmiştir.

Joel Sartore

Joel Sartore Brand Week Istanbul'da!1962 Oklahoma doğumlu olan Joel Sartore, Lincoln’deki University of Nebraska’da gazetecilik öğrenimi gördü. 1991’den beri National Geographic dergisiyle düzenli olarak çalışan doğa fotoğrafçılığı konusunda dünyanın önde gelen isimlerinden olan Sartore’nin çalışmaları, National Geographic dışında Audubon Magazine, Time, Life, Newsweek, Sports Illustrated gibi yayınlarda da zaman zaman yer alıyor. Yaptığı işlerle National Geographic Explorer, the NBC Nightly News gibi televizyon programlarına, NPR’nin haftasonu programına ve PBS’i yapımı olan At Close Range isimli belgesele konu olan fotoğrafçı, CBS Sunday Morning Show isimli televizyon programının düzenli konuğudur. Mesleği icabı Arktika’dan Antarktika’ya kadar dünyayı dolaşmış ve fotoğraflamış olan Sartore’nin birçok makalesi ve doğa ve doğa fotoğrafçılığı üzerine kitapları bulunuyor. Aynı zamanda kendi alanındaki önemli konuşmacılardan olan Sartore 2012 yılında, doğal ve kültürel varlıkları savunmak üzere kurulan Uluslararası Konservasyon Fotoğrafçıları Cemiyeti’nin (ILCP) kurucu üyelerindendir.

Anthony Mullen

Anthony Mullen Brand Week Istanbul'da!Uluslararası birçok pazarlama etkinliğinin önde gelen isimlerinden biri olan Forrester Research analisti Anthony Mullen, araştırma konusuna odaklanmadan önce, telekom ve medya sektörlerinde ilklere imza atmış takımların önemli bir üyesiydi. Fortune 500 pazarlama liderlerine gelişen teknoloji ve inovasyon stratejileri konularında tavsiyeler veren ve internetin dijital karmaşasına doğaçlama karşılıklar geliştirmeyi savunan Mullen, işbirlikçi akıllı ekosistemlerden dijital ses ve müziğe, içerik ve ortam pazarlamasından kişisel kimlik ve mobiliteye kadar birçok alanda araştırmalar yürütüyor. İletişim faaliyetlerinde stratejik danışmanlık yaptığı markalar arasında Vodafone, Three ve Deutsche Telekom gibi teknoloji devleri yer alırken, medya sektöründen de BBC, Universal, XFM Radio, Sony ve Warner Bros gibi isimlerle çalıştı. Üniversitede bilgisayar mühendisliği eğitimi alan Anthony Mullen son 15 yıl boyunca dünya çapından birçok müzisyene aranjörlük, bestecilik ve yapımcılık konusunda hizmet veren bir müzik şirketini yönetti.

Mehmet Kenan Tekdağ

Kenan Tekdağ Brand Week Istanbul'da!Yeni yayın dönemine ‘Show Başlıyor’ sloganıyla başlayan Show TV’nin Haziran ayından bu yana Yönetim Kurulu Başkanlığı görevini yürüten Mehmet Kenan Tekdağ, İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi mezunudur. Bir süre Cumhuriyet Savcılığı görevinde bulunduktan sonra 1984 yılında serbest Avukatlık görevine başlayan Tekdağ, 34 yıllık hukuk ve yöneticilik deneyimine sahip. Kenan Tekdağ, Ciner Grubu Hukuk Başmüşavirliği ve Ciner Yayın Holding Yönetim Kurulu Başkanlığı görevlerini aynı anda sürdürüyor. Ciner Grubunun medyadaki tüm yatırımlarının ve faaliyetlerinin başlangıcından bugüne icrasında baş yönetici olarak bulunan Tekdağ grubun medyadaki genel sorumluluğunu yürütüyor.

Rafal Ohme

Rafal Ohme Brand Week Istanbul'da!Tüketici araştırmalarını nörobilim teknolojisiyle harmanlayarak farklı birey karakterlerinin davranış biçimlerini bilimsel bir yorumla açıklayan ‘consumer neuroscience’ alanında araştırmalar yapan ve duygu, iletişim ve beyin konularını araştırmalarının merkezine yerleştiren Rafah Ohme aynı zamanda bir akademisyen. 1996–2002 tarihinde Stanford Üniversitesi Psikoloji Bölümü’nde görev alan psikoloji profesörü, halihazırda Polonya’da Sosyal Bilimler Üniversitesi’nin yanı sıra Çin Beijing Renmin Üniversitesi’nde de eğitmen olarak görev alıyor.

Beyin dalgaları vasıtasıyla geliştirdiği yeni yöntemleri kullanarak bilimsel araştırmalar yapan ve araştırmalarını Amerika, Japonya ve Avrupa’daki şirketlere lisanslayan NEUROHM’i 1997 yılında kuran Ohme aynı zamanda NMSBA (Neuromarketing Science and Business Association) yönetim kurulunda yer alıyor. Tecrübe ve birikimini makale ve kitapları aracılığıyla paylaşan Rafal Ohme Unconscious Affect, Subliminal Facial Information ve Trilogy Automaticy kitaplarının yazarı.

Funda Kadıoğlu

Funda Kadıoğlu Brand Week Istanbul'da!Funda Kadıoğlu, Ortadoğu Teknik Üniversitesi ve Ankara Üniversitesi’nde eğitim aldı. Araştırmacılığa, üniversite öğrencisiyken, sosyal araştırmalar alanında çalışarak başladı. Sosyal araştırmalar alanında çalışmanın insanı araştırmacı olarak çok zenginleştiren bir tecrübe olduğunu düşünen Kadıoğlu, sosyal araştırmalardan sonra, 1990’ların sonlarına doğru siyasal araştırmacı ve danışman olarak çalıştı. Perakende sektöründe, lüks tüketim ürünleri alanında müşteri ilişkileri yöneticiliğinin ardından, Türkiye’nin ilk kadın filmleri festivalinde çalıştı ve yine Türkiye’nin ilk kadının insan hakları bilgi-belge merkezinin kuruluşunda görev aldı.

Funda Kadıoğlu 2000 yılından bu yana TGI Türkiye için çalışıyor. Farklılıkları bir araya getirerek anlamlı bir resim oluşturmayı, karmaşık problemleri çözmeyi, iz sürmeyi ve keşfetmeyi seviyor. Değişim ve değişimin farklı grupların tutumları üzerindeki etkileri üzerine çalışıyor.

Digital Day: 15 Kasım

Beth Coleman

Beth Coleman Brand Week Istanbul'da!Beth Coleman, sanal dünyada medya dizaynı konusunda araştırmalar ve yaratıcı çalışmalar yapmaktadır. Uzmanlık alanları; x-reality, geofilm’ler, machinima (3D) animasyon ve teknoloji yarışıdır. Coleman, MIT’de Geolocative Medya, Transmedia Storytelling/ARG Design, Medya Tarihi ve Teknolojisi dersleri vermektedir. MIT’de “Writing and Humanistic Studies and Comparative Media Studies” bölümünde Yeni Medya Yazarlığı dalında yardımcı doçentlik yapmaktadır.

MIT Yayınları’ndan çıkan son kitabı “Hello Avatar: From Virtual Worlds to X-Reality”de “Sanal Tasarım” ve “Sosyal Ağ Kimlikleri” konularını incelemiştir. Coleman ayrıca C3 Oyun Kültürü ve Mobil Medya Girişimleri’nin de fakülte direktörüdür. Araştırma konuları; yeni medya, çağdaş estetik, elektronik müzik, kritik teoriler ve yarış teorisini içerir. M. Singe’nin ismi altında, 1995 yılında oluşturulan “The SoundLab Cultural Alchemy” projesinin kurucularındandır.

Halil Nalçaoğlu

Halil Nalçacıoğlu Brand Week Istanbul'da!Lisans eğitimi ODTÜ Sosyoloji Bölümü’nde, master ve doktora eğitimlerini ise sırasıyla Ankara Üniversitesi İletişim Fakültesi ve University of Massachusetts, Amherst’te tamamlayan Porf. Dr. Halil Nalçaoğlu’nun entelektüel gündeminde iletişim teorisi, bilgisayar temelli interaktif medya, eleştirel kültürel çalışmalar, teknoloji ve toplum, yapı sökümü ve görsel kültür gibi disiplinler yer alıyor. 1999 yılından bu yana İstanbul Bilgi Üniversitesi akademik kadrosunda yer alan Nalçaoğlu, Ocak 2011 tarihinden itibaren İletişim Fakültesi dekanlığını yürütüyor. Nalçaoğlu’nun verdiği yükseklisans ve doktora seminerleri arasında Bilginin Araştırılması, Medya Kuramları ve Medya Araştırmaları başlıklı seminerler bulunuyor. Kariyerinde birçok akademik yayına da imza atan Nalçaoğlu, sağlıklı bir iletişim eğitiminin, bireylerin ‘anlamın kontrolünü ellerine almalarını’ sağlaması gerektiğine inanıyor.

Howard Goldkrand

Howard Goldkrand Brand Week Istanbul'da!Howard Goldkrand’ın yeni medya konusundaki inovatif vizyonu, çalışmalarına ve bu çalışmalarından oluşan zengin arşivine dayanmaktadır. Howard, Modernista! (modernista.com) İnovasyon Direktörü’dür. Modernista!’da storytelling’in geleceğine yeni bir vizyon kazandırmış ve markaların, tüm medya fırsatları içinde nasıl iletişim kurduklarını açıklamıştır. Goldkrand, tüm 2010 yaz-sonbahar dönemi boyunca Dexter/Showtime alternatif reality oyununun takımını yönetmiştir.

Goldkrand, James Truman, mimarlık şirketi Diller, Scofidio ve Renfro (Big Night in Tent), ARU Liden Industrial Designers, Wieden and Kennedy’nin Nike için hazırladığı “neverstop engagement marketing” çalışmasında, James Bernard (Source Dergisi kurucusu), The Standard Hotel ve Serge Becker ile çalışmıştır.

Kaan Varnalı

Kaan Varnalı Brand Week Istanbul'da!Doç. Dr. Kaan Varnalı, Bilgi Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde dekan yardımcısı olarak görev yapıyor. Varnalı aynı fakültede dijital pazarlama, deneysel araştırma yöntemleri, sanal topluluklar ve tüketici davranışları alanlarında çalışıyor.

Netnografi alanındaki çalışmaları ile dikkat çeken araştırmacının MediaCat Kitapları’ndan çıkan ‘Dijital Kabilelerin İzinde’ isimli bir kitabı bulunuyor. Araştırmacı aynı zamanda akademik çalışmalarının yanı sıra Digital Age dergisinde köşe yazarlığı yapıyor.

Necati Özkan

Necati Özkan Brand Week Istanbul'da!1960 doğumlu. Kara Harb Okulu ve AÜ Hukuk Fakültesi’nde okudu. ODTÜ İşletme Bölümü’nde MBA eğitimi aldı. 1985 yılında Öykü Reklam Ajansı’nı kurdu.

Değişik üniversitelerin iletişim fakültelerinde strateji, yaratıcılık, kampanya yönetimi ve seçim kampanyaları dersleri verdi. Uzun yıllar liderlere, adaylara ve siyasi partilere iletişim danışmanlığı yaptı, kampanyalarını yönetti. 2010’da dünyanın önde gelen siyasi danışmanları arasından 10 kişilik “Dünya Rüya Takımı”na seçildi. Aynı yıl Washington’da Aristotle uluslararası siyasi iletişim büyük ödülünü aldı.

Haziran 2012’de Belçika’nın Liege kentinde yapılan yönetim toplantısında, Dünyanın en büyük 2. bağımsız reklam ajansları networkü olan Dialogue International’in Global Başkanı seçildi. Başta Türkiye’nin Amerika’daki tanıtımı kampanyasıyla aldığı Gümüş Adrian ödülü olmak üzere, ulusal ve uluslararası alanda kazanmış olduğu 20’nin üzerinde ödülü var.

Halen EAPC (Avrupa Siyasi Danışmanlar Derneği) 2. Başkanı olarak görev yapıyor. Siyasi iletişim ile ilgili ikisi telif, ikisi editörlük yaptığı yayınlanmış 4 kitabı var.

Ravi Singh

Ravi Singh Brand Week Istanbul'da!Ravi Singh ElectionMall Technologies’in (tarafsız teknolojik çözümler şirketi) kurucu CEO’sudur. ElectionMall Technologies Microsoft tarafından destekleniyor olup; vatandaşlar, adaylar ve politik partilere teknoloji ve internet yoluyla seçimleri kazanmak adına gerekli online materyal ve ürünler sunmaktadır. SaaS kampanya teknolojisi olarak bilinen bu sistemiyle ElectionMall 2008 seçim ve 2010 kampanya dönemi sırasında 600 farklı kampanya için çalışmıştır. 2010 Kolombiya Başkanlık seçimleri sırasında ElectionMall çalışmalarıyla Latin Amerika pazarına kadar uzanmıştır. ElectionMall’un ilk defa BusinessWeek Mart 2004 sayısı “Click the Vote” makalesinde Amerika’nın en büyük ve en hızlı büyüyen kampanya ve seçim teknoloji şirketleri arasında adı geçmiştir. Washington DC, Chicago, Brüksel ve Bogota’daki ofisleri ile 2000’den beri “one-stop-shop” teknoloji yaklaşımı sunmaktadır.

Ravi Singh son iki senedir Avrupa, Asya, Latin Amerika’daki Başkanlık ve Parlamento kampanyaları için tamamlayıcı bir rol oynamıştır. Bunun sonucunda Singh’in vizyoner yaklaşımı olan ElectionMall Campaign Cloud (Microsoft ürününün lansmanını yapmıştır. Campaign Cloud seçim kampanyalarının tüm teknolojik hizmet ve sosyal network’leri yönetimini bir merkezi girişle sağlamaktadır. Tüm dünyada yürütülen kampanyalar ise ElectionMall’un yeni teknolojik fenomeninin bir parçası olmak için kendilerini modifiye etmeye başladılar. Böylece mesajlarını sadece internet üzerinde duyurmaya kalmamış, ayrıca affordable teknolojik çözümlerden de faydalanmışlardır.

Ravi Singh, USA Today’de bir makalede “Kampanya Gurusu” olarak tanımlanmıştır; ayrıca eDemocracy’nin konuşmacısı olmuştur. Belçika Avrupa Birliği Parlamentosu, Guadalajara, Meksika ve Sao Paulo Birleşmiş Milletler Konferanslarında, Kanada Kamu İşleri Derneği (Toronto) ve NewYork/Madrid Kişisel Demokrasi Forumu ve yurtdışında sayısız akademik seminerde konuşma yapmıştır.

Mikela Eskenazi

Mikela Eskenazi Brand Week Istanbul'da!Kendisini daimi bir öğrenci ve sürekli bağlantılar kuran küresel bir vatandaş olarak tanımlayan Mikela Eskenazi hem Türkiye hem de İsviçre vatandaşı. HEC Lausanne’da aldığı finans ve uluslararası işletme eğitiminin ardından Madrid, Barselona ve Singapur’da bankacılık sektöründe kariyerini ilerleten Eskenazi, farklı maceralara atılmak ve inovatif fikirlerin peşinden daha rahat koşabilmek amacıyla teknoloji alanında hizmet veren startup şirketlerde yeni bir başlangıç yapmaya karar verdi. Çokkültürlü arkaplanından ilham alan Eskenazi, mobil alanda girişimcilere uluslararası stratejiler geliştirmeleri konusunda hizmetler veren Londra menşeili Blippar’da ‘Yeni Pazarlar Danışmanı’ olarak çalışmalarına devam ediyor.

Ahmet Akın

Ahmet Akın Brand Week Istanbul'da!Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümü’nden mezun olan Ahmet Akın, University of Rochester Simon Business School’da MBA derecesini aldı. İş hayatına 1995’te Beymen’de başlamasının ardından, kariyerine AK’S Perakende Danışmanlık’ta perakende sektöründe devam etti. Ahmet Akan’ın reklam sektörüne girişiyse Güzel Sanatlar Saatchi & Saatchi ile oldu. 9 yıl çalıştığı TBWA\Istanbul’da Başkan Yardımcılığı ve Yönetim Kurulu Üyeliği görevlerini yürüttü. 2009 – 2013 arası dönemde Arc, Leo Health ve Leo PR’dan sorumlu CEO olarak Leo Burnett Türkiye Grubu’nda çalıştı. Reklam ajansı yöneticiliğinin yanı sıra 2007’den 2009’a kadar Bahçeşehir Üniversitesi Reklamcılık Bölümü Yüksek Lisans Programı’nda ders veren Akın, 2010 ve 2013 yılları arasında Reklamcılık Vakfı Yönetim Kurulu Başkanı olarak görev aldı. 2011’den itibaren Reklam Özdenetim Kurulu Yönetim Kurulu üyeliğini yürüten Akın, Bilgi Üniversitesi Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Bölümü’nde ders veriyor.

Anthony Mullen

Anthony Mullen Brand Week Istanbul'da!Uluslararası birçok pazarlama etkinliğinin önde gelen isimlerinden biri olan Forrester Research analisti Anthony Mullen, araştırma konusuna odaklanmadan önce, telekom ve medya sektörlerinde ilklere imza atmış takımların önemli bir üyesiydi. Fortune 500 pazarlama liderlerine gelişen teknoloji ve inovasyon stratejileri konularında tavsiyeler veren ve internetin dijital karmaşasına doğaçlama karşılıklar geliştirmeyi savunan Mullen, işbirlikçi akıllı ekosistemlerden dijital ses ve müziğe, içerik ve ortam pazarlamasından kişisel kimlik ve mobiliteye kadar birçok alanda araştırmalar yürütüyor. İletişim faaliyetlerinde stratejik danışmanlık yaptığı markalar arasında Vodafone, Three ve Deutsche Telekom gibi teknoloji devleri yer alırken, medya sektöründen de BBC, Universal, XFM Radio, Sony ve Warner Bros gibi isimlerle çalıştı. Üniversitede bilgisayar mühendisliği eğitimi alan Anthony Mullen son 15 yıl boyunca dünya çapından birçok müzisyene aranjörlük, bestecilik ve yapımcılık konusunda hizmet veren bir müzik şirketini yönetti.

Siyasi İletişim Zirvesi: 14 Kasım

Levent Erden

Levent Erden Brand Week Istanbul'da!İstanbul Bilgi Üniversitesi MBA programında Marka Yönetimi, Pazarlama İletişimi ve Tüketici Davranışları derslerini veren Erden, lisans ve yükseklisans derecelerini Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümü’nden aldı. Kariyerine 1984 yılında L’oréal Pazarlama Direktörü olarak başlayan Erden, sonrasında ise sırasıyla Pepsi Cola Int. ülke yöneticiliği ve kendisinin kurduğu Pro Marketing Consultancy CEO’luğu görevlerinde bulundu. Akademik kariyerinin yanı sıra, Havas Worldwide’ın yönetim kurulunda yer alan ve NTV’de İstanbul Kafası programını hazırlayıp sunan Erden, bir markanın üründen daha değerli olduğunu savunuyor. Zira, ürünler fonksiyonel faydalarıyla öne çıkarken, markalar işlevsellikle yetinmeyip tüketicilerine duygusal bağlar da sunuyor.

Necati Özkan

Necati Özkan Brand Week Istanbul'da!1960 doğumlu. Kara Harb Okulu ve AÜ Hukuk Fakültesi’nde okudu. ODTÜ İşletme Bölümü’nde MBA eğitimi aldı. 1985 yılında Öykü Reklam Ajansı’nı kurdu.

Değişik üniversitelerin iletişim fakültelerinde strateji, yaratıcılık, kampanya yönetimi ve seçim kampanyaları dersleri verdi. Uzun yıllar liderlere, adaylara ve siyasi partilere iletişim danışmanlığı yaptı, kampanyalarını yönetti. 2010’da dünyanın önde gelen siyasi danışmanları arasından 10 kişilik “Dünya Rüya Takımı”na seçildi. Aynı yıl Washington’da Aristotle uluslararası siyasi iletişim büyük ödülünü aldı.

Haziran 2012’de Belçika’nın Liege kentinde yapılan yönetim toplantısında, Dünyanın en büyük 2. bağımsız reklam ajansları networkü olan Dialogue International’in Global Başkanı seçildi. Başta Türkiye’nin Amerika’daki tanıtımı kampanyasıyla aldığı Gümüş Adrian ödülü olmak üzere, ulusal ve uluslararası alanda kazanmış olduğu 20’nin üzerinde ödülü var.

Halen EAPC (Avrupa Siyasi Danışmanlar Derneği) 2. Başkanı olarak görev yapıyor. Siyasi iletişim ile ilgili ikisi telif, ikisi editörlük yaptığı yayınlanmış 4 kitabı var.

Ravi Singh

Ravi Singh Brand Week Istanbul'da!Ravi Singh ElectionMall Technologies’in (tarafsız teknolojik çözümler şirketi) kurucu CEO’sudur. ElectionMall Technologies Microsoft tarafından destekleniyor olup; vatandaşlar, adaylar ve politik partilere teknoloji ve internet yoluyla seçimleri kazanmak adına gerekli online materyal ve ürünler sunmaktadır. SaaS kampanya teknolojisi olarak bilinen bu sistemiyle ElectionMall 2008 seçim ve 2010 kampanya dönemi sırasında 600 farklı kampanya için çalışmıştır. 2010 Kolombiya Başkanlık seçimleri sırasında ElectionMall çalışmalarıyla Latin Amerika pazarına kadar uzanmıştır. ElectionMall’un ilk defa BusinessWeek Mart 2004 sayısı “Click the Vote” makalesinde Amerika’nın en büyük ve en hızlı büyüyen kampanya ve seçim teknoloji şirketleri arasında adı geçmiştir. Washington DC, Chicago, Brüksel ve Bogota’daki ofisleri ile 2000’den beri “one-stop-shop” teknoloji yaklaşımı sunmaktadır.

Ravi Singh son iki senedir Avrupa, Asya, Latin Amerika’daki Başkanlık ve Parlamento kampanyaları için tamamlayıcı bir rol oynamıştır. Bunun sonucunda Singh’in vizyoner yaklaşımı olan ElectionMall Campaign Cloud (Microsoft ürününün lansmanını yapmıştır. Campaign Cloud seçim kampanyalarının tüm teknolojik hizmet ve sosyal network’leri yönetimini bir merkezi girişle sağlamaktadır. Tüm dünyada yürütülen kampanyalar ise ElectionMall’un yeni teknolojik fenomeninin bir parçası olmak için kendilerini modifiye etmeye başladılar. Böylece mesajlarını sadece internet üzerinde duyurmaya kalmamış, ayrıca affordable teknolojik çözümlerden de faydalanmışlardır.

Ravi Singh, USA Today’de bir makalede “Kampanya Gurusu” olarak tanımlanmıştır; ayrıca eDemocracy’nin konuşmacısı olmuştur. Belçika Avrupa Birliği Parlamentosu, Guadalajara, Meksika ve Sao Paulo Birleşmiş Milletler Konferanslarında, Kanada Kamu İşleri Derneği (Toronto) ve NewYork/Madrid Kişisel Demokrasi Forumu ve yurtdışında sayısız akademik seminerde konuşma yapmıştır.

Adil Gür

Adil Gür Brand Week Istanbul'da!1965 yılı Malatya doğumlu olan Adil Gür ilk, orta ve lise öğrenimini Malatya’da tamamladıktan sonra İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi’ni bitirdi. Gür bugün faal olarak görev yaptığı araştırma sektörüne ilk kez 1983 yılında anketörlük yaparak dahil oldu ve 1995 yılına dek çeşitli araştırma şirketlerinde yöneticilik yaptı. Gür’ün 1995 yılında kurduğu A&G Araştırma Şirketi, özellikle 1995-2003 yılları arasında adını isabetli seçim tahminleri ile duyurmayı başardı. A&G’deki görevine devam eden Gür yaklaşık bir yıldır bazı belediyelerle birlikle Dünya Bankası ve Avrupa Birliği kaynaklı ‘Vatandaş Karnesi-Başkan Dinliyor’ adlı projeyi yürütmekte ve vatandaş memnuniyetini artırmaya yönelik çalışmalar yapmaktadır.

Bekir Ağırdır

Bekir Ağırdır Brand Week Istanbul'da!1956 doğumlu Bekir Ağırdır, 1979 yılında mezun olduğu ODTÜ İşletme Bölümü’nden sonra iş hayatına CHP Bilgi İşlem Merkezi’nde başladı. Uzun yıllar boyunca mezunu olduğu alanda, Bilsan Bilgisayar Malzemeleri’nde satış müdürlüğü ve genel müdür yardımcılığı, Meteksan’da satış koordinatörlüğü, Pirintaş Bilgisayar’da genel müdürlük, Atılım Kağıt’ta genel müdür yardımcılığı, PMB Akıllı Kart ve Bilgi Teknolojileri’nde genel müdür yardımcılığı ve yönetim kurulu üyeliği ve Tarih Vakfı’nda koordinatörlük ve genel müdürlük yaparak devam eden Ağırdır, Demokratik Cumhuriyet Programı’nı kurdu. Bugün KONDA Genel Müdürü olarak görev yapan Ağırdır, Türkiye Sosyal Ekonomik Siyasi Araştırmalar Vakfı ve Türkiye Ekonomik ve Sosyal Etüdler Vakfı’nda yönetim kurulu üyeliğinin yanı sıra T24’te köşe yazıları yazıyor.

Eyüp Can Sağlık

Eyüp Can Sağlık Brand Week Istanbul'da!1973 yılında Adana’da doğan gazeteci-yazar Eyüp Can Sağlık lisansını 1993 yılında İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde, yüksek lisansını ise Harvard Üniversitesi Orta Doğu Çalışmaları Merkezi’nde Amerikan Dış Politikası ve Orta Doğu İlişkileri üzerine tamamladı. Bu süre içerisinde yazılı ve görsel farklı medya mecralarında çalıştıktan sonra yazılı basında karar kılan gazeteci, 1994 yılında Zaman gazetesinde çalışmaya başladı. 2004’te Doğan Grubu tarafından yeni kurulan Referans Gazetesi’nde genel yayın yönetmenliği görevine getirilen Sağlık, 2009 yılında Hürriyet Gazetesi’nde köşe yazarı ve haber koordinatörü olarak çalıştı. Eyüp Can ismini kullanan gazeteci 31 Ağustos 2010’dan bu yana Radikal Gazetesi’nde genel yayın yönetmenliği görevini yürütüyor.

Fuat Keyman

Fuat Keyman Sağlık Brand Week Istanbul'da!Ankara doğumlu Fuat Keyman lisans ve yüksek lisans eğitimini ODTÜ Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü’nde, doktorasını ise Carlton Üniversitesi’nde tamamladı. Akademik kariyerine Harvard Üniversitesi ve Wellsley College’da devam eden Keyman daha sonra Bilkent Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü’nde öğretim üyesi olarak görev aldı. Halen Sabancı Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Bölümü öğretim üyeliği, Koç Üniversitesi Küreselleşme ve Demokratikleşme Araştırma Merkezi (GLODEM) direktörlüğü, Ekonomi ve Dış Politika Araştırma Merkezi (EDAM) kurucu yönetim kurulu üyeliği ve İstanbul Politikalar Merkezi direktörlüğü görevlerinde bulunan Fuat Keyman, siyasi analiz ve görüşleriyle Milliyet gazetesi yazar kadrosunda yer alıyor.

Deniz Ülke Arıboğan

Deniz Ülke Arıboğan Sağlık Brand Week Istanbul'da!1965 İstanbul doğumlu Deniz Ülke Arıboğan, TED Ankara Koleji ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Uluslararası İlişkiler Bölümü’nden mezun olduktan sonra doktora eğitimine İstanbul Üniversitesi’nde devam ederek ardından İskoçya St. Andrews Üniversitesi’nde Uluslararası Güvenlik Okulu’nu tamamladı. 2003 yılında profesör unvanını alan Arıboğan İstanbul Üniversitesi’nde başladığı akademik kariyerine İstanbul Bilgi Üniversitesi ve Bahçeşehir Üniversitesi’nde devam etti. 2007–2010 yıllarında Bahçeşehir Üniversitesi’nde rektörlük görevinde bulunan Arıboğan, Temmuz 2010’da başladığı İstanbul Bilgi Üniversitesi Mütevelli Heyeti üyeliğini halen sürdürüyor. Türkiye gazetesi köşe yazarları kadrosunda bulunan Deniz Ülke Arıboğan ayrıca Ocak 2013’de Denizbank Yönetim Kurulu üyeliğine atandıktan sonra bankanın yönetim kurulu başkan vekilliğine seçildi.

Koray Çalışkan

Koray Çalışkan Brand Week Istanbul'da!1972 İzmir doğumlu Koray Çalışkan Bornova Anadolu Lisesi’nin ardından lisans ve yüksek lisans eğitimini Boğaziçi Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Bölümü’nde tamamladıktan sonra New York Üniversitesi Siyaset Bilimi’nde ikinci bir yüksek lisans ve doktora eğitimi aldı. 1997’de Boğaziçi Üniversitesi’nde mezun olduğu bölümde asistan olarak başladığı akademisyenlik kariyerini halen aynı bölümde doçent unvanıyla sürdüren Çalışkan bir yandan da iktisadi antropoloji, tarım reformlarının ekonomi politiği, sosyal hareketler, karşılaştırmalı siyaset, kır siyaseti, piyasa siyaseti, siyaset kuramı, sosyal kuram, Ortadoğu siyaseti, Mısır, Türkiye ve Filis/İsrail alanlarında araştırmalarına devam ediyor. 2007–2009 yıllarında Birgün gazetesi için yazmış olduğu ekonomi yazılarına ek olarak Ekim 2010’dan beri Radikal gazetesinde siyaset yazıları yazıyor.

İhsan Aktaş

İhsan Aktaş Brand Week Istanbul'da!1964 yılında Bayburt’ta doğan İhsan Aktaş ilk, orta ve lise öğrenimini Bayburt’ta tamamladıktan sonra lisans eğitimini Uludağ Üniversitesi İlahiyat Fakültesi’nde, yüksek lisansı ise yine aynı üniversitenin Sosyal Bilimler Enstitüsü Din Eğitimi Ana Bilim Dalı’nda tamamladı. Doktorasını halen Arel Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Şehircilik Bölümü’nde sürdüren Aktaş 1997 yılından bu yana araştırma, danışmanlık ve eğitim alanlarında hizmet veren GENAR ARAŞTIRMA Yönetim Kurulu Başkanlığı görevini yürütüyor. Ulusal ve uluslararası sivil toplum kuruluşlarında da aktif rol oynayan İhsan Aktaş, Şehir Düşünce Merkezi Bilim Kurulu Üyesi, (2012) Melas Üniversitesi Yönetim Kurulu Üyesi (2013) ve TRT – RTYKB Danışmanı olarak görev aldı.

Mahmut Övür

Mahmut Övür Brand Week Istanbul'da!Gazeteciliğe 1982 yılında başlayan Mahmut Övür o dönem Türkiye’nin önde gelen haber dergilerinden Nokta’da 7 yıl görev yaptıktan sonra Türkiye’nin ilk özel televizyonu STAR TV’de kurulan özel haber ekibinde görev aldı. Kısa süren Kanal 6 macerasının ardından ATV’ye geçen Mahmut Övür burada aralarında Adliye Koridorları, Kayıp Aranıyor ve Acil Servis’in yer aldığı birçok programa imza attı. 2000 yılında Kanal 6’nın genel yayın yönetmenliği görevine getirilen Övür 2001 yılında ATV’de yayınlanan Yaşamın Kıyısında programıyla televizyon kariyerine nokta koydu. 2002-2004 yılları arasında Sabah gazetesinin özel haber müdürlüğü yapan Övür, 2004 yılından bu yana aynı gazetede köşe yazarlığı yapıyor.

Murat Sarı

Murat Sarı Brand Week Istanbul'da!Murat Sarı Pazarlama ve Kamuoyu Araştırmaları sektöründeki kariyerine 1989 yılında daha sonra Strateji|MORI olan Strateji Araştırma ve Planlama’da başladı. Uzun yıllar medya araştırmaları üzerine çalışan Sarı Medya Monitor, GRP ve SMP gibi pek çok önemli projeye imza attı. Bu projeler sayesinde Türkiye o güne kadar hiç duymadığı GRP, Reach, Effective Reach, CpR, CpM, CpeR gibi reklamcılık ölçüm terimlerini kullanmaya başladı. Basın yayın izleme alışkanlıkları ve okur profilleri hakkında pek çok araştırma modellemesi gerçekleştirdi. 2001 yılında kendi şirketi olan Konsensus Araştırma ve Danışmanlık şirketini kurdu. Sarı 12 yıl önce kurduğu Konsensus’ta halihazırda Yönetim Kurulu Başkanı olarak görev yapıyor.

Vural Çakır

Vural Çakır Brand Week Istanbul'da!2001’de KMG Pazarlama Hizmetleri Grubu’nu kuran Vural Çakır 2007 senesine kadar bu grubun başkanlığını yaptı. Aynı yıl dünyanın ikinci büyük araştırma şirketi olan Ipsos’la KMG ortaklığı gerçekleşti. Vural Çakır, 2011 yılında Synovate şirketini de bünyesine katan Ipsos’un Türkiye CEO’su, Ipsos Global Yönetim Konseyi üyesi ve Bilgi Üniversitesi Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı Adschool öğretim görevlisi olarak çalışmalarını sürdürüyor. Sektörel dergilerde çok sayıda makalesi yayınlanan Çakır’ın, ‘Geleceğe Dokunuş’ ve ‘İş Hayatının – Okulda Öğretilmeyen – 21 Gizli Kuralı’ isimli iki kitabı bulunuyor. Vural Çakır aynı zamanda Türkiye’yi Anlama Kılavuzu Araştırması ve aynı adlı televizyon programının yaratıcılarındandır.

YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free