Skip to main content

 Boğaziçi Üniversitesi öğrencileri, Dijital Pazarlama dersini Boyner Grup iş birliğiyle tamamladı

Boyner Grup Boğaziçi Üniversitesi ile Boyner Grup iş birliğiyle geliştirilen ve Boyner Grup’un “all-line” mağazacılık konseptinin entegre edildiği Dijital Pazarlama dersi tamamlandı.

Üniversite-özel sektör iş birliği anlayışıyla gerçekleştirilen derste, Boyner Grup yöneticileri tarafından Beymen, Boyner, Morhipo ve Hopi’nin dijital pazarlama stratejileri ile ilgili sunumlar yapıldı. Boyner Grup şirketlerinden toplam 7 yönetici, dönem boyunca yaptıkları sunum ve toplantılarla 10 farklı grupta 40 Boğaziçi Üniversitesi öğrencisinin projelerini hazırlamasına destek oldu. Öğrenciler, sektörün gerçek zorluk ve örneklerinden hareketle dijital pazarlama projeleri üretti.

boğaziçi üniversitesi boyner

Kurumsal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlikten Sorumlu Başkan Yardımcısı İdil Türkmenoğlu: “İş birliğimiz, perakende sektörüne ilgi duyan 4. sınıf öğrencileri için yeni bir bakış açısı sunuyor. Öğrencilerin sektörü tanımalarını ve isterlerse staj yapmalarını sağlıyoruz. Dijital Pazarlama dersinde tanıştığımız öğrencilere iş ve staj imkanı konusunda öncelik tanınacak. Boğaziçi Üniversitesi öğrencileri, yaratıcılıkları, cesaretleri ve ezber bozan yaklaşımlarıyla yine fark yarattı. İş birliklerimiz önümüzdeki yıllarda da devam edecek.”

Boğaziçi Üniversitesi İİBF Dekanı Prof. Dr. Ayşegül Toker: “İnternet, mobil ve mağaza entegrasyonunu sağlayan projeleri Türkiye’nin önde gelen gruplarından dinlemek, öğrencilerimiz için teori ve pratiği birleştiren önemli bir çalışma. Dijital Pazarlama gibi bir derste teorinin verilmesinin yanı sıra uygulama aşamasında gerçek markalarla çalışılması da öğretici bir süreç sağlıyor. Boyner Grup’un farklı müşteri segmentlerine hitap eden lider markaları için öğrencilerimin geliştirdiği strateji ve yenilikçi yaklaşımlar beni gerçekten çok mutlu etti.”