Total wordpress themes free

“Hedefimiz Sennheiser markasını gerçekten olması gerektiği yere konumlandırmak”

03.06.2016 - 14:13 DigitalAge

Bircom’un Sennheiser ile yaptığı işbirliğini ve kulaklık pazarını Bircom Genel Müdürü Burçin Bircanoğlu ile konuştuk. Video röportajımız haberimizde…

Türkiye’nin telekomünikasyon ve bilişim alanında profesyonel çözümler sunan önemli firmalarından Bircom, 1972 yılından bugüne kurumsal müşterilerine profesyonel ses çözümleri üretiyor. Bircom’un yüksek kalitedeki ürünlerle ses üretimi, iletimi ve kaydı konusunda öncü olan Sennheiser ile yaptığı işbirliğini ve kulaklık pazarını Bircom Genel Müdürü Burçin Bircanoğlu ile konuştuk. Video röportajımızı yukarıdaki bağlantıdan izleyebilirsiniz…

Burçin Bircanoğlu konuşmasında, “Bizim bu yılki hedefimiz, tüketiciyle maksimum tanışmayı sağlamak, iletişim kurmak, onların taleplerini anlayabilmek ve Sennheiser markasını gerçekten olması gerektiği yere konumlandırmak. Bizim için 2016 bu anlamda bir konumlama yılı, 2017 yılı itibarıyla bizim hedeflerimiz başlıyor. Bu yıl içerisinde biz ürünü dokunulabilir, denenebilir ve daha bilinebilir bir hale getireceğiz. Eminim ki geçtiğimiz yıllara göre iki ya da üç kat daha fazla ürünü pazarda göreceğiz ve daha üst segmentteki ürünle tüketicimizi tanıştırıyor olacağız.” dedi.

Total wordpress themes free

Total wordpress themes free