Bilkom tüketicilerine özel portal

16 Mayıs’ta lansmanı yapılan Dijital Yaşam Portalı ile Bilkom, kendi güvencesiyle satılan tüm Apple, Adobe ve Graphisoft müşterileri için bir internet platformu yayına alındı. Tüketicilerin, kendi ürünleriyle ilgili Türkçe kaynaklara ulaştıkları portaldeki forum alanında tüm kullanıcılar kendi tecrübelerini de paylaşabiliyorlar. Bilkom’un, yalnızca bir distribütör firma olmanın ötesine geçerek son yıllarda gerçekleştirdiği  sektörel eğitimler, organizasyonlar ve […]

İŞ DÜNYASI
DigitalAge, 16.05.2012 - 17:01

16 Mayıs’ta lansmanı yapılan Dijital Yaşam Portalı ile Bilkom, kendi güvencesiyle satılan tüm Apple, Adobe ve Graphisoft müşterileri için bir internet platformu yayına alındı. Tüketicilerin, kendi ürünleriyle ilgili Türkçe kaynaklara ulaştıkları portaldeki forum alanında tüm kullanıcılar kendi tecrübelerini de paylaşabiliyorlar.

Bilkom’un, yalnızca bir distribütör firma olmanın ötesine geçerek son yıllarda gerçekleştirdiği  sektörel eğitimler, organizasyonlar ve bilgilendirmeler ile aslında, klasik bir şirketten ziyade buluşturucu bir “platform” haline geldiğini ifade eden Bilkom Pazarlama Direktörü Erkan Tüfekçioğlu, portal ile amaçlarının bilinçli tüketiciye en doğru kaynakları en yetkin ağızlardan sunmak olduğunu belirtiyor.

Dijital Yaşam Koçu” sloganını benimseyerek Türkiye’de yeni vizyonlar geliştirilmesi için bir tartışma platformu yaratmayı hedeflediklerini vurgulayan Tüfekçioğlu, “yaşam biçimleri dolayısı ile teknolojiyi yoğun kullanan kişileri de Bilkom’un Dijital Yaşam Koçu ilan ederek, onların deneyimlerini paylaşmalarına destek vererek  yaşamın her alanında teknolojinin pozitif katkısına dikkat çeken işbirlikleri, etkinlikler gerçekleştiriyoruz.  Bu hizmeti bireye yaymak için de portal projemizi hayata geçirdik; bu sayede normal bir iPad kullanıcısı da elindeki cihazlarla dünyada neler yapılabildiğini en ince ayrıntısına kadar tanık olacak” dedi.

www.dijitalyasamkocu.com adresinden ulaşılabilecek olan portalde, Bilkom’un distribütörlüğünü yaptığı Apple, Adobe ve Graphisoft ürünlerinden herhangi birine sahip olan kullanıcılara bir anahtar şifre verilecek. Bu şifre, yeni alınan ürünlerin kutularından çıkacak ya da kişi, eski bir kulllanıcıysa Bilkom İletişim Merkezi’nden eposta ya da telefon yoluyla şifresini talep edecek.

Portalı kullanan müşteriler yol gösteren videolar, dijital yaşama dair tüyolar ve garanti paketine sahip olarak canlı chat desteğinden faydalanabilecekler.

Bilkom Pazarlama İletişimi Müdürü Azade Çerkezoğlu Çavuş, portalin sadece bir başlangıç olduğunu vurgulayarak; Bilkom’un dijital yaşam koçluğu faaliyetlerinin devam edeceğini belirtti.

YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free