Skip to main content

Nielsen Neuro Tüketici Nörobilim Danışmanı Dr. Jane Leighton ile gerçekleştirilen video röportaj yayında..

Bu sene sekizincisi gerçekleştirilen önemli konuşmacıların ağırlandığı Digital Age Summit sonrası ETicaretMag, konuşmacılarla birlikte video röportaj gerçekleştirdi.

Summit konuşmacılarından Nielsen Neuro Tüketici Nörobilim Danışmanı Dr. Jane Leighton’ın video röportajına şuradan ulaşabilirsiniz. Videoda kognitif nörobilim’den iş hayatında nasıl yararlandıklarını, pazarlamada etkinliğin nasıl artırıldığı sorularının yanıtlarını bulabilirsiniz.

 

Röportajdan ön plana çıkanlar:

  • Bilişsel nörobilim, daha etkili iletişim kurulmasını sağlıyor.
  • İnsanların reklamlara, her türlü iletişime nasıl tepki verdiği test ediliyor. Topladıkları verileri 20-30 yılda öğrendiklerinin yanına ekleyerek; reklamcılığın daha etkin bir hale gelmesi için reklamcılığı geliştiriyor.
  • En büyük artıları, reklam izlenimlerine sahip olmaları. Bu nedenle 60 saniyelik bir reklamı, saniye saniye analiz edilmiş beyin dalgalarını kullanarak 30 saniyelik bir reklama dönüştürebilirsiniz.

Fotoğraf: mindfit.ie