Skip to main content

Türkiye’nin eğlence ve spor etkinlikleri biletleme firması Biletix, 2013 yılına yeni yüzüyle girdi Uluslararası biletleme firması Ticketmaster’ın iştiraklerinden biri olan Biletix, Türk halkını eğlence, spor ve kültürel etkinliklerle buluşturan ana…

Türkiye’nin eğlence ve spor etkinlikleri biletleme firması Biletix, 2013 yılına yeni yüzüyle girdi
Uluslararası biletleme firması Ticketmaster’ın iştiraklerinden biri olan Biletix, Türk halkını eğlence, spor ve kültürel etkinliklerle buluşturan ana platform olarak, 13 yıldır vermekte olduğu hizmetlere yenilerini eklerken, kendini de yenilemeye devam ediyor.
Dünyadaki tüm Ticketmaster’ları tek bir tasarımla bütünleştirmek ve kullanıcılarına ortak bir yüzle seslenmelerini sağlamak amacıyla başlatılan yenilenme sürecine paralel olarak, Biletix de 2013 yılına yeni yüzü ile girdi.
Yeni ana yüz; Ticketmaster’ın güvenli, açık, kişisel, yardımcı, buluşturan, birleştiren, yenilikçi ve yaratıcı özelliklerini ön plana çıkarırken, yerel motifleri de taşımaya devam edecek. Siyah zemin üzerinde pembe, mavi, turkuvaz, kırmızı, turuncu ve mor renklerden oluşan mozaik, enerji ve bağlantıda olma durumunu simgelerken, aynı zamanda pazar, marka, ürün ve kitle çeşitliliğine de işaret ediyor. Biletix logosunu oluşturan yeni yazı karakteri ise markanın güvenli, yardımcı ve iletişime açık kişilik özelliklerini gözler önüne seriyor.