Bang & Olufsen ve Universal Music’ten stratejik iş birliği

Bang & Olufsen ve Universal Music Grubu, gerçekleşen işbirliği ile doğal seslerin en iyi şekilde kaydedilmesini ve doğala en yakın haliyle dinleyiciyle buluşmasını, aynı zamanda muhteşem akustik deneyimini daha fazla mekanda yaşatmayı hedefliyor 1925 yılında Struer – Danimarka’da kaliteli sesin yeniden üretimine kendilerini adamış olan Peter Bang ve Svend Olufsen adlı iki yenilikçi mühendis tarafından […]

Uncategorized
DigitalAge, 04.04.2013 - 10:40
Bang & Olufsen ve Universal Music Grubu, gerçekleşen işbirliği ile doğal seslerin en iyi şekilde kaydedilmesini ve doğala en yakın haliyle dinleyiciyle buluşmasını, aynı zamanda muhteşem akustik deneyimini daha fazla mekanda yaşatmayı hedefliyor

1925 yılında Struer – Danimarka’da kaliteli sesin yeniden üretimine kendilerini adamış olan Peter Bang ve Svend Olufsen adlı iki yenilikçi mühendis tarafından kurulan Bang & Olufsen ve ABD’li müzik şirketi Universal Music yüksek kalitede müzik deneyimi yaşatmak için stratejik iş birliğine imza attı.
Gerçekleşen bu ortaklık ile Universal Music’in klasik markası Deutsche Grammophon ile Bang & Olufsen’ın yeni markası B&O PLAY bir araya getirildi. Gerçekleşen bu ortaklık sonucunda yüksek ses kalitesinden dijital eğlence ve mobil yaşam tarzı içerisinde ödüllü tasarımlara sahip yeni nesil B&O PLAY ürünleri müzik tutkunlarıyla buluşacak.

Müzik deneyiminde yepyeni bir dönemi başlatacak olan ortaklığın kendileri için bir ilk olduğunu belirten Bang & Olufsen CEO’su Tue Mantoni; Universal Music ile insanlara gerçeğe en yakın müzik deneyimini sunma misyonunu paylaştığı ifadesini kullandı.
Universal Music Group Internatiional Genel Başkanı ve CEO’su Max Hole ise yaptığı açıklamada, Bang & Olufsen ile bir ekip oluşturmaktan memnun olduklarını belirtti.
  
Ortaklık kapsamında 2013 boyunca Avrupa’nın büyük kentlerinde Bang & Olufsen Yellow Lounge etkinlikleri gerçekleştirilecek.
 
YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free