Avon’un yeni Facebook uygulaması

Avon yeni çıkan ürünü Perfect Kiss ruju tanıtmak için bir Facebook uygulamasıyla kullanıcının karşısına çıktı. Dijital kreatif ajans Digital Youth tarafından Ocak’ta başlayan Şubat ayında da devam edecek bu uygulamada uyuyan prenses masalı modern dünyaya uyarlandı ve kadın erkek ilişkilerinden beslendi. Avon’un yeni Facebook uygulamasında, ‘Uyuyan Prens’ adında bir karakter yaratıldı ve kullanıcıya ‘Uyuyan prensi […]

KAMPANYALAR
DigitalAge, 01.02.2013 - 15:00
Avon yeni çıkan ürünü Perfect Kiss ruju tanıtmak için bir Facebook uygulamasıyla kullanıcının karşısına çıktı.
Dijital kreatif ajans Digital Youth tarafından Ocak’ta başlayan Şubat ayında da devam edecek bu uygulamada uyuyan prenses masalı modern dünyaya uyarlandı ve kadın erkek ilişkilerinden beslendi.
Avon’un yeni Facebook uygulamasında, ‘Uyuyan Prens’ adında bir karakter yaratıldı ve kullanıcıya ‘Uyuyan prensi ne uyandırır?’ diye soruluyor. Eğlenceli uyandırma alternatiflerini deneyip uyandırmayı başaramayan kullanıcıya uygulamadaki kadın karakter tarafından Avon Perfect Kiss ile mükemmel bir öpücüğün onu uyandıracağı söyleniyor. Kullanıcı, bu mükemmel öpücüğün nasıl olması gerektiğine karar veriyor: Masum bir öpücük mü, romantik bir öpücük mü yoksa aşk dolu bir öpücük mü? 
Uyuyan prens uyandığında kullanıcı çift kişilik romantik sevgililer günü yemeğini kazanma şansı yakalıyor.
‘Uyuyan Prens’ videoları üç günlük süre içerisinde 22 bin 791 kez izlendi. 21 Şubat’a kadar yayında kalacak uygulamaya buradan ulaşılabilir.

YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free