Avea’nın yeni telefonuna gerçek zamanlı pazarlama hikayesi

Avea ve Voden, Avea in Touch 2 telefonu için oluşturduğu gerçek zamanlı pazarlama hikayesini paylaştı.  Avea ve Voden’in Avea in Touch 2 için yayınladıkları infografik tasarımda kampanyaya ilişkin detayları paylaştılar.  İnfografikte hikayenin nasıl başladığına yer verip; kullanıcıların yeni telefona neden sahip olmak istediklerini yaratıcı tweet’lerle gönderdikleri bilgisi düşüldü.  Avea inTouch2 etiketiyle TT listesinde üçüncü sıraya […]

Uncategorized
DigitalAge, 14.05.2013 - 15:21































Avea ve Voden, Avea in Touch 2 telefonu için oluşturduğu gerçek zamanlı pazarlama hikayesini paylaştı. 
Avea ve Voden’in Avea in Touch 2 için yayınladıkları infografik tasarımda kampanyaya ilişkin detayları paylaştılar. 
İnfografikte hikayenin nasıl başladığına yer verip; kullanıcıların yeni telefona neden sahip olmak istediklerini yaratıcı tweet’lerle gönderdikleri bilgisi düşüldü. 
Avea inTouch2 etiketiyle TT listesinde üçüncü sıraya kadar yükselen Avea inTouch2, 20 saat Twitter gündeminde kaldı. 
Toplamda #aranıyor etiketiyle 53 bin 200 tweet atılan kampanyada 40 binden fazla kişi yeni telefondan övgüyle bahsetti. 

YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free