Skip to main content

AOL’in CEO’su Tim Armstrong, AOL hizmetlerinin daha fazla kullanılması için şirketi yeniden düzenliyor. Şirketin yeni düzeni kapsamında işleyecek olan AOL hizmetleri, bu yeni yapılandırma altında işleyen 4 farklı bölmeden biri…

AOL’in CEO’su Tim Armstrong, AOL hizmetlerinin daha fazla kullanılması için şirketi yeniden düzenliyor.

Şirketin yeni düzeni kapsamında işleyecek olan AOL hizmetleri, bu yeni yapılandırma altında işleyen 4 farklı bölmeden biri olacak. Diğer üç bölme ise; reklam, yerli hizmetler ve Huffington medya grubu olarak belirtilmiş. Bu adımlar ile Armstrong, kullanıcıların AOL hizmetlerinin daha sık olarak kullanmasını hedefliyor.

Armstrong konuyla ilgili şu açıklamayı yaptı: “AOL hizmetlerini farklı gruplara ayırmıştık. Verdiğimiz bu karar ile, hizmetleri tek bir çatı altında toplayarak hem kayıt hizmetlerimizi hem de mail ve anasayfa ile sunduğumuz deneyimleri geliştireceğimize inanıyoruz” dedi.

Patch haber hizmetinin kurucu ortağı Jon Brod, yeni yerli hizmetler bölümünü yönetirken, reklam bölümünün yönetimini Ned Brody üstlenecek. Arianna Huffington ise, medya gurubu bölümünün yöneticisi olarak görev alacak.

Geçtiğimiz sene içersinde hisseler yüzde 41 oranında düşen şirket, hiç bir bölümünü ve ya hizmetini satışa çıkartmayacağını da belirtti.

Kaynak: businessweek.com