Skip to main content

Dijital reklam sektörü Antalya Dijital Zirvesi’nde bir araya geldi.

CRM Medya’nın organize ettiği ve Google Partners desteğiyle düzenlenen Antalya Dijital Zirvesi  otel sahibi-otel müdürü ve satış pazarlama müdürlerinin katılımıyla Antalya Su Otel’de gerçekleştirildi. Dijital reklam sektörünün duayenleri ile otel profesyonellerini bir araya getiren zirve kapsamında, otelcilik sektöründe dijital kanallara nasıl satış yapılabileceği konusu masaya yatırıldı.

Türkiye’nin ekonomik, sosyal ve diplomatik gücü olan turizm sektörünün dijital dünyaya yansımasını konuşmak için bu yıl ikinci kez düzenlenen Antalya Dijital Zirvesi, Yazar ve Seslendirme Sanatçısı Yekta Kopan moderatörlüğünde gerçekleşti. CRM Medya tarafından Google Partners desteğiyle düzenlenen zirve kapsamında; dijitalin yükselişi ile beraber otelcilik sektöründe dijital kanallara nasıl satış yapılabileceğinin detayları konuklara aktarıldı.

Dijital reklam sektörünün duayenleri dev zirvede bir araya geldi
Antalya Dijital Zirvesi’ne ev sahipliği yapan CRM Medya Ajans Başkanı Ramazan Becer, turizmde yeni satış kanalı ‘dijital pazarlama’ konu başlığıyla bir konuşma yaparken, CRM Medya’nın turizm sektörüne özel sunduğu 360 derece medya çözümleriyle turizm alanında yakaladığı başarının sırrını da zirve ziyaretçilerle paylaştı. Program kapsamında ayrıca; Google Turizm & Finans Sektör Lideri Sencer Kutluğ, Facebook Türkiye Ajans Partneri Ahmet Uğur Yılmaz, İçil Danışmanlık’ın kurucusu Mustafa İçil, ekranlardan tanınan Ceyhun Yılmaz, dijital sektörün önde gelen isimlerinden Devrim Emekçi, Ligatus Türkiye Ülke Müdürü Emre Faks, Ods Danışmanlık Genel Müdürü Okan Seçkin ve kendine has tarzı, yönetim anlayışı ve yenilikçi bakış açısıyla uçan müdür lakabıyla tanınan Mehmet Biçer’in yanı sıra  bilişim ve teknoloji alanındaki çalışmalarıyla tanınan ve sektörün duayen isimlerinden Serdar Kuzuloğlu’da bilişim sektörü ile ilgili değerlendirmelerini dinleyiciler ile paylaştı. Başak E. Amanat, Serdar Sarıl ve Ali Özdemir ise gerçekleştirdikleri özel oturumda izleyicilere sektör deneyimlerini aktardılar.

Ramazan Becer: Türkiye’de reklama daha çok yatırım yapılmalı
Sunumunda Türkiye reklam sektörünün rakamlarında da bahseden CRM Medya Ajans Başkanı Ramazan Becer, dünyada 559 milyar dolar reklam yatırımı olduğunu ve sıralamada ABD’nin 180 milyar dolar ile başı çektiğini, Çin’in 63,8 milyar dolar ile ikinci sırada olduğunu ve Türkiye’nin ise yalnızca 1,8 milyar dolar reklam yatırımı olduğunu söyledi. Diğer taraftan dikkat çeken en önemli konu ise Reklam yatırımları noktasındaki ülke sıralaması ile ülkelerin ekonomik büyüklük sıralamasının aynı parelellikte olması. Bu da gösteriyor ki reklam harcamalarınızı doğru şekilde büyüttükçe firmanızı, ülkenizi de büyütüyorsunuz. Turizm sektöründe de daha çok reklam yatırımı yapılması gerektiğini belirten Ramazan Becer, turizmde dijital pazarlamanın oldukça avantajlı olduğunu belirtti.