Alışveriş deneyimleri dijitalleşiyor

Mağazalar, teknolojinin gelişmelerine karşı duyarsız kalmıyor. Son olarak Sephora adlı kozmetik perakendeci, Amerika’daki mağazalarını teknoloji ile donattı. Bugünden itibaren ‘sosyal ve mobil değişim’ geçirdiğini belirten şirket, mağazalarına yerleştirdiği iPad’lerin yanı sıra, mobil uygulamaları ile İnternet üzerinden arama yapan kullanıcılarına kolaylık sağlamayı hedefliyor. Sosyal medya ile de entegre olan yeni yapısı ile İnternet sitesindeki tüm ürünlere […]

Uncategorized
DigitalAge, 09.04.2012 - 09:54

Mağazalar, teknolojinin gelişmelerine karşı duyarsız kalmıyor. Son olarak Sephora adlı kozmetik perakendeci, Amerika’daki mağazalarını teknoloji ile donattı.

Bugünden itibaren ‘sosyal ve mobil değişim’ geçirdiğini belirten şirket, mağazalarına yerleştirdiği iPad’lerin yanı sıra, mobil uygulamaları ile İnternet üzerinden arama yapan kullanıcılarına kolaylık sağlamayı hedefliyor.

Sosyal medya ile de entegre olan yeni yapısı ile İnternet sitesindeki tüm ürünlere ‘iğnele’ seçeneği sunarak, yükselmekte olan Pinterest adlı İnternet sitesinde paylaşım kolaylığı sağlıyor.

YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free