7 yaşındaki bir çocuğun yaptığı paket tasarımı üretime geçti

İngiltere’de bir süpermarket, 7 yaşındaki bir çocuğun paket tasarımına yer veriyor

PLUS
DigitalAge, 28.08.2014 - 13:09

7 yaşındaki Harry Deverill’den aldığı mektuptan sonra Waitrose kahverengi sos markası, marka kimliğinde değişime gitti. (Kahverengi sos, İngiltere ve İrlanda’da kullanılan geleneksel bir lezzet.)

Deverill, Waitrose kahverengi sosun üzerindeki çizimi anlayamadığını belirten bir mektup yazdı. Bunun üzerine süpermarket zinciri kimsenin beklemediği bir yeniliğe adım attı.

Harry’nin teklifini değerlendiren Waitrose* firması sınırlı sayıda kahverengi sos şişesinde küçük çocuğun çizimine yer verdi.

*Waitrose: İngiltere’de yer alan bir süpermarket zinciri. Ayrıca aynı ismi (Waitrose) kullanarak kendi ürünlerini üretiyor. 

Kaynak: Design Taxi, Design Week

BENZER HABERLER
YORUM YAZ

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız !

YORUMLAR

Total wordpress themes free