ETKİNLİK

Sebla Kutsal | 01.05.2017 - 09:00

10 yıldır dijitalin nabzını tutuyoruz

Teknoloji sektörünün ufuk açıcı etkinliği Digital Age Summit (DAS) 2007 yılından beri, konu ve konuklarıyla dijital devrimin yarattığı yeni platformların nabzını tutuyor, dijital dünyanın en yaratıcı isimlerine ev sahipliği yapıyor.

Facebook
Twitter
Linkedin
+

Dijital alanda dünyadan ve Türkiye’den özgün içeriklerle etkileşim ortamı sunarak, dijitali etkin olarak kullanan sektörlerin birbiriyle iletişim kurması, desteklenmesi ve büyümesi amacıyla gerçekleştirilen Digital Age Summit’in 11’incisi, 3-4 Mayıs 2017 tarihlerinde, Four Seasons Bosphorus Istanbul’da düzenleniyor.

‘Digital Humanization’ ana başlığı altında hayata geçirilecek olan etkinliğin geçen yılki teması ‘Next 10’ idi ve birbirinden değerli konuklar, teknoloji alanında gelecek 10 yıla ilişkin öngörülerini davetlilerle paylaşmıştı. Bu sene ise “insanileşen” ve “insansılaşan” teknolojiler, farklı sektörlerdeki iş süreçlerine entegrasyonu üzerinden tartışmaya açılacak.

22 bini aşkın katılımcı

Yıllardır sektöre yön veren bir etkinlik olarak dünyanın dört bir yanından gelen uzman ve yöneticileri Türkiye’deki ilgili kitleyle buluşturan Digital Age Summit, 2007 yılından bu yana; destek sağlayan 108 sponsoruyla, 22 bini aşkın katılımcıya ve 263 konuşmacıya ev sahipliği yaptı. Her yıl farklı temalarla dijital dünyadaki dönüşümü gözler önüne seren ve sektöre öncülük eden etkinlik; dijital pazarlama stratejilerinden sosyal medyaya, dijital reklamlardan internetin evrimine kadar birçok konunun hayatımıza olan etkilerini masaya yatırdı.

Etkinlik, 10 yıl boyunca sırasıyla; Dijital Çağ, 360 Derece Dijital Pazarlama, Yakınsama, Dijital Etki, Yeni Dünya Düzeni Tam Şeffaflık, Dijital Yaratıcılık, Digital Engagement, Digital is the New Main Stream, Think Logical Act Digital ve Next 10 ana başlıkları altında gerçekleştirildi.

DAS 2016 böyle geçti

11-12 Mayıs’ta gerçekleştirilen Digital Age Summit 2016’da Marketing&Business Technologies’in yanı sıra, sanal gerçeklikle evrilen eğlence kültürü, veri egemenliğinde şekillenen iş modelleri ve akıllı kentlerle ilgili gelişmeler ele alındı. Konuşmacılar arasında Havas Media Group Global Strateji Başkanı Rori DuBoff, Sosyal Medya Kanaat Öneri ve Dijital Pazarlama Stratejisti Glen Gilmore, IBM Akıllı Şehirler Avrupa Başkan Yardımcısı Dr. Alexey Ershov, Sosyal Medya Stratejisti Richard Stacy, Microsoft İş Ortaklıkları Bölge Yöneticisi ve Davranış Bilimci Matt Wallaert, Forty Two’nun CEO’su ve Global Siber Güvenlik Çözümleri Uzmanı Menny Barzilay, tarih profesörü İlber Ortaylı gibi önemli isimler yer aldı. Moderatörlüğünü teknoloji ve bilişim alanlarındaki yaptığı çalışmalarla tanınan Serdar Kuzuloğlu’nun üstlendiği etkinlikte, dijital dünyanın gelecek 10 yılına odaklanarak insanların hayatlarını kökten değiştirebilecek dijital kehanetler dile getirildi.

Next 10 kehanetlerinden akılda kalanlar

“Reklam ajansları teknoloji şirketlerine, teknoloji şirketleri reklam ajanslarına dönüşecek” – Digital Age/MediaCat Genel Yayın Yönetmeni Pelin Özkan

“Gelecekte aygıtlar ortadan kalkacak. Hepimiz teknoloji olacağız, her şey bize gömülü olacak” – Havas Media Group Global Strateji Başkanı Rori DuBoff

“Kurumsal kimlikler yara alacak, özgünlük kazanacak” – SAP Pazarlama Müdürü Erdem Aksakal

Digital Age Summit 2016, Twitter’da bin 962 kullanıcının paylaştığı 7 bin 996 içerikle yer aldı. Bu içeriklerin etkisi 66,5 milyon kişiye ulaştı